Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam. Dopiero zaczynam sprzedaż i moja wiedza w tym temacie powoli rośnie. Sprzedałam Lampki LED wisząca ozdoba dekoracja świąteczna nr oferty: 12874631924 sygnatura: 5903039732421 i jak chciałam kupić je w hurtowni okazało się że nie ma ich na stanie:( Ponieważ nie chcę zostawić klienta ,,na lodzie" kupiłam te same lampki u innego sprzedawcy podając dane do wysyłki mojego klienta. Klient dostał nr przesyłki, która wyruszyła w drogę. Tym samym moja sprzedaż utknęła na etapie nadania przesyłki. Co teraz ? Jak to wyprostować na moim koncie sprzedawcy? Jakiej kary mogę się spodziewać ze strony Allegro? @ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_