anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba klienta o opóźnienie wysyłki, a statystyki allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
DrapexPL
#12 Orędownik#

Witam.

Klient zakupił produkt w poniedziałek 20.4.2020 , z terminem realizacji do 3 dni. Aktualnie czas realizacji zamówień w moim sklepie wynosi 24 godziny.

"Problem" w tym, że klient poprosił aby paczkę wysłać później - w przyszły poniedziałek, czyli po terminie wskazanym na aukcji.

Czy realizacja zamówienia zgodnie z prośbą klienta nie zaniży mi statystyk i nie wpłynie na status "super sprzedawcy"?

Czy można gdzieś zgłosić tę transakcję, aby nie zaniżała mi statystyk?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@DrapexPL  Ja to robię tak: Nadaję przez Apaczkę. Generuję list przewozowy, numer przesyłki wpisuję na Allegro i anuluję zlecenie w Apaczce. Klienta informuję, że numer jest lipny i prawidłowy dostanie jak wyślę. Mówię mu dlaczego tak robię i jest dobrze dla wszystkich 😀

Ula

Ula
oznacz moderatorów
DrapexPL
#12 Orędownik#

Nie wiem, czy to zadziała.

Allegro sprawdza status paczki, a nie sam fakt jej wygenerowania - tak mi się przynajmniej do tej pory wydawało.

Czy wystarczy wygenerować list przewozowy teraz, z datą wysyłki na 27.4 (Allego Kurier48 to umożliwia) i będzie ok?

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@DrapexPL  Tego nie wiem. U mnie moja metoda działa, bo dwa razy mnie klienci prosili o opóźnienie, dwa razy tak zrobiłam i w jakości mi nie spadło. Jak jeszcze nie wiedziałam, że jakość przez to spada i wysłałam po tygodniu, to mi poleciało na łeb, na szyję.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@DrapexPL potwierdzam też wpisuję nr od razu jak paczkomat to leży bo etykieta jest dłużej ważna, w innym przypadku wpisuję jakiś nr z danego dnia i pisze do klienta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
DrapexPL
#12 Orędownik#

Ok tak chyba będzie trzeba zrobić, dzięki

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

ale śmieszna ta ciocia jeeest 😄 😄
aż jej jabłuszko dam 😄 <daje jabłuszko 🍎> 🤗

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Samo wklepanie numeru nic nie da, bo system wlicza czas do statystyk: od chwili zakupu do chwili nadania przesyłki np. w paczkomacie, odebrania przez kuriera (jeśli system monitoringu to wykaże), przyjęcia w oddziale itd. Natomiast szybsze nadanie numeru listu dla zamówienia, jeszcze przed faktyczną jego realizacją skutecznie uniemożliwi anulowanie zamówienia wg. nowych zasad.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

statystyki tutaj nie są ważne

jak wyślesz Klientowi towar zgodnie z jego sugestiami później to gdyby

odstąpił on od umowy allegro nie odda ci prowizji lub będzie ci robić z tym problemy

oznacz moderatorów