anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Patryk5802
#9 Pomysłodawca#

Witam mam pytanie. Ile czasu trzeba czekać na zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
kostas11
#21 Demiurg#

Zależy w jakiej sytuacji, i z czyjej winy, bo nie zawsze ja dostaniesz, jak jest zwrot lub reklamacja i oddałeś kasę przez payu to szybko, inaczej trza powalczyć, czekać aż kupujący potwierdzi lub nie itp.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Patryk5802
#9 Pomysłodawca#

Jedna sytuacja jest taka, że ktoś kupił przedmiot i nie zapłacił a w drugiej sytuacji kupujący zapłacił za przedmiot.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Nie zapłacona, prosta poczekaj 7 dni i zwrot prowizji 

Druga zależy jak robiłeś zwrot kasy do kupującego, rozumiem że zwrot towaru lub reklamacja, jak przez payu to szybko będzie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Patryk5802
#9 Pomysłodawca#

W sensie jak zwrot kasy do kupującego bo nie rozumiem. Kupujący zapłacił za przedmiot w drugiej opcji więc nie rozumiem o co chodzi z tym zwrotem mógłbyś jaśniej? 😄

 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Rozumiem więc odpowiadam a w drugiej sytuacji nie rozumiem więc milczę

oznacz moderatorów
Patryk5802
#9 Pomysłodawca#

W drugiej sytuacji kupujący zapłacił z przedmiot i ile w tej sytuacji będę musiał na zwrot prowizji co w tym trudnego do zrozumienia? 😉

 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Patryk5802, zapłacił za przedmiot.. chcesz teraz zwrot prowizji dostać? 😂
@RED  i @kostas11  już się turlają ze śmiechu, a @WREDZIA-W1 dołącza 🤣

Spoiler
zwrot dostajesz kiedy nie zapłaci, lub zwróci przedmiot

 

oznacz moderatorów
Patryk5802
#9 Pomysłodawca#

Dobra dziękuję każdemu za pomoc nowy jestem więc nie wiedziałem 😉

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

spoko 😊 🤗

jak to mówił @msniezek: uprasza się o nie naśmiewanie się z początkujących 😄

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Patryk5802 słusznie🦎

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Patryk5802 chciałeś dostać zwrot za sprzedany i opłacony towar, myślałem klient dokonał zwrotu, a Ty chciałeś oskubać allegro 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11, uważaj bo się czekoGrzesiem zadławisz 😀

oznacz moderatorów
volt-outlet
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam pytanie pewnie banalne, ale gdzie w panelu mogę znaleźć informacje dotyczące pobranej prowizji od każdej transakcji. Mam teraz taką sytuację, że uzgodniliśmy z klientem, że nie kupi towarów, w związku z tym zgłosiłem po godzinie zwrot prowizji, ale zostało to odrzucone. Klient wybrał pobranie jako sposób płatności. Teraz nie wiem czy allegro pobrało tę prowizję czy nie.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Patryk5802  Jeśli nie kupił  i nie zapłacił  to o jakiej prowizji mowa?

Przecież żadnej sprzedaży nie było, pogadaliście sobie i tyle.

A  prowizje i inne opłaty są  w  zakładce  Logowanie > Moje konto > Rachunki >....

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@volt-outlet   Echh...  pomyłka  źle zaadresowałem,  to miało być  do  Ciebie.. a nie do Patryka5802

 

Więc poprawka:

@volt-outlet 

Jeśli nie kupił i nie zapłacił to o jakiej prowizji mowa?

Przecież żadnej sprzedaży nie było, pogadaliście sobie i tyle.

A prowizje i inne opłaty są w zakładce Logowanie > Moje konto > Rachunki >....

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@volt-outlet, pobrało, nawet jak nie dzisiaj to jutro pobierze 🙂
nie walcz o to, poprostu przyjmij zasadę, że za nieopłacony towar nie można pobierać prowizji i nie opłacaj tej części, jak coś podaj im punkt z regulaminu.

oznacz moderatorów
volt-outlet
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedzi. Oczywiście, że pobrano mi prowizję i ściągnięto z salda, co sprawdziłem, ale dziwię się, że po zgłoszeniu zwrotu nie uznano mi go powołując się na regulamin. Może za szybko to zgłosiłem? Ale chciałem to zrobić od razu, żeby potem nie uciekło mi to.

oznacz moderatorów