anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Roszczeniowy klient

Templar78
#10 Popularyzator#

Witam . Mam problem z kupującym który zakupił pokrowiec na telefon oraz szkło.  Pokrowiec okazał się ok ale szkło wg kupującego jest nie prawidłowe.  Tłumaczyłem że szkło jest ok. Takie przewidział producent i takie wysyłamy . ( Oczywiście szkło jest prawidłowe i pasuję na telefon ! )  Klient oświadczył że jest inne niż na zdjęciu.  Tyle że owe zdjęcie jest zdjęciem poglądowym informującym że do zestawu jest dołączone szkło . ( Przedstawia ono rękę nakładającą szkło na telefon )    Poinformowałem klienta że może zwrócić szkło lub całość zamówienia.  Ale niestety klient żąda rękojmi i nie chce zwrócić towaru.   Założył dyskusję , wystawił ocenę negatywną i cały czas przesyła wiadomości o tym że żąda rękojmi .  

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@xyz96 

Czyli jak dostanę gratis niesprawną myszę do sprawnego kompa, będę mogła żądać zwrotu połowy ceny tego kompa?

Zauważ, że sprawa śmierdzi na kilometr: szkło albo pasuje, albo nie. Sam fakt żądania obniżki ceny za produkt nieprzydatny z powodu niezgodności z opisem jest co najmniej dziwny.

Sprzedawca powinien według mnie przyjąć reklamację, rzetelnie rozpatrzeć i albo oddać równowartość szkła (według średnich cen na Allegro) plus koszt odesłania, albo reklamację odrzucić.

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@pinsplash Opis oferty: ETUI KABURA POKROWIEC FUTERAŁ ORAZ SZKŁO HARTOWANE

Słowa gratis w opisie nie znalazłem..

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jasne@xyz96 czekaj na pok

czyli twierdzisz że allegro świadomie

przy zachowaniu procedur zgodnych z polskim prawem

doprowadza Sprzedawcę do niekorzystnego rozporządzania mieniem?

bo chyba nie twierdzisz że autor tego wątku jest oszustem?

 

polecam piosenkę kiedy w Polsce będą chiny

https://www.youtube.com/watch?v=6FHTJbCmR1M

 

kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny składając reklamację

nawet lepiej że tego żąda przy gratisie 🙂

 

napisz odrzucenie reklamacji pismem zgodnym z ustawami

i dołącz np: do wątku z dyskusją

allegro wypłacając pieniądze z pok skompromituje się

jak będzie się od ciebie żądać wypłaty

ale na poważnie - jak składa reklamację to dotyczy całości

zamówienia

więc wystarczy napisać , że sprawdziliście indywidualnie typ produktu reklamowanego przez Kupującego i pasuje on do wymienionego sprzętu w ofercie

a zdjęcia przedstawiały ogólny montaż tego typu produktu który jest identyczny dla każdego telefonu typu smartfon

 

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

Mowa o tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/etui-pokrowiec-futeral-kabura-do-lg-k50s-szklo-blu-8725531109

 

Przyjrzyjmy się temu zdjęciu poglądowemu...

https://3.allegroimg.com/s720/03ae14/2bd3733b45639cf7860aab740373/ETUI-POKROWIEC-FUTERAL-KABURA-do-L...

Przyjrzyjmy się temu telefonowi:

Faktycznie - jeśli ma być zgodne ze zdjęciem  - nie może pasować na wspomniany w aukcji telefon.

Jednak opis sugeruje, zę jest zgodny z TELEFONEM, a nie ze zdjęciem - więc - reklamacja jest nadal niezasadna.

oznacz moderatorów

Templar78
#10 Popularyzator#

Walka z klientami roszczeniowymi to walka z wiatrakami.   Konsekwencje niezakończonych dyskusji są za duże żeby upierać się przy swoim . Mimo że mam 100% pewność do tego że z zamówienia wywiązałem się idealnie.    Szkoda że allegro nie zabezpiecza sprzedających przed takimi osobami jak roszczeniowi klienci .  Myślę że dyskusja na ten temat nie ma jednak sensu. Dziękuję wszystkim za odpowiedź

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

Powtórzę: Ulegnięcie w tej kwestii może doprowadzić do kolejnych zakupów tego klienta/jego kolegów i kolejnych podobnych wałków.

Zamiast jednej nierozwiązanej dyskusji będziesz miał powtórzony i zwielokrotniony ten sam problem.

Jedną nierozwiązaną dyskusję łykniesz. Regularny szantaż - wątpię.

Ale to Twój biznes.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Każdy klient nie dający się zrobić w bambuko będzie nazywany roszczeniowym. Oby takich roszczeniowych było jak najwięcej.

oznacz moderatorów

Templar78
#10 Popularyzator#

A dlaczego myślisz że w tej sprawie zrobiłem kogoś w " bambuko" ? Klient dostał produkt który zamówił czyli etui + szkło .  Szkło pasuję na telefon bo sprzedajemy to nie tylko na allegro ale i sklepie stacjonarnym gdzie zakładamy je też klientom od razu po zakupie.  I mam pewność że jest prawidłowe.  Nie życzę Ci żebyś trafił na roszczeniowca

 

 

oznacz moderatorów

zlotylek
#9 Pomysłodawca#

@Templar78 

Nie trafi - bo nie sprzedaje. I... to jest roszczeniowiec, który bardzo nie lubi sprzedawców i się z tym nie chowa... Tutaj też nie próbuje działać na Twoją korzyść.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@zlotylek Na swoją niekorzyść to działa on sam;

https://allegro.pl/uzytkownik/Templar78/oceny?recommend=false

Nic dodać, nic ująć.

Poza tym kłamiesz na mój temat na forum, nie wiesz, czy teraz nie sprzedaję. Dodatkowo, nazywasz mnie roszczeniowcem, atakujesz mnie personalnie, naruszasz zasady AG, prawda @_HolaOla_  ? Pewnie znowu nic nie zrobisz po zgłoszeniu, bo ja zgłaszam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zlotylek Bardzo proszę o trzymanie się wątku, a nie odnoszenie się do opinii, poglądów i rad innych użytkowników. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

zlotylek
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@zlotylek To nie jest kolejny wątek o mnie i nie ty mi będziesz dyktował, jakie posty mi tu wolno pisać i jakich rad udzielać. Nie będziesz mnie cenzurował i oceniał. Tu wypowiadamy się w temacie wątku, a nie oceniamy posty i postępowanie innych forumowiczów. Gdy ja patrzę na wypowiedzi sprzedawców, którzy udzielają rad kupującym, także odnoszę wrażenie, że te "porady" mają im zaszkodzić, a nie pomóc.

oznacz moderatorów

zlotylek
#9 Pomysłodawca#

@xyz96 

Szanowny Panie.

Ale ja Ci nic nie dyktuje, ani nie cenzuruję.

Do oceny mam pełne prawo. I to nadal była wypowiedź w temacie wątku. Miała tylko wskazać, że nie wszystkie Twoje rady są przysłużą się pozytywnie założycielowi tematu. To wszystko. A jak tak mocno Cię to boli - to może czas się sobie przyjrzeć i swojemu postępowaniu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jednak pani z tandemu nie zostanie moderatorem.😂 Brak elementu o którym sama wspominała.👵

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zlotylek Masz prawo do swojej opinii, tak samo jak wszystkie inne osoby biorące udział w dyskusjach na Allegro Gadane, ale ze swojej strony proszę jedynie, aby odnosić się do sprawy, a nie przekonań innych osób wypowiadających się w danym wątku.  Każdy może tutaj wyrazić własne zadanie, ale to autorom wątku zostawiamy decyzję, czy z czyjejś rady skorzystają, czy też nie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@Templar78 Może dostał szkło do innego telefonu, nie bierzesz pod uwagę możliwości swojej (albo pracownika) pomyłki w wysyłce? Poproś klienta o wysłanie zdjęcia ze szkłem nałożonym na telefon i sprawa będzie jasna - albo szkło nie pasuje  do modelu z oferty, więc wysłałeś złe szkło albo telefon klienta to inny model, więc zakupił on złe szkło.

oznacz moderatorów

autoelektronikas
#10 Popularyzator#

Czytając temat myślałam że Twój klient to naprawdę upierdliwy roszczeniowiec, ale przeczytałam Twoje komentarze i cóż chyba nie pierwszy raz zdarza Ci się pomyłka ze szkłem i poirytowany kupujący, zazwyczaj zapewne ludzie albo nic nie piszą bo to grosze, albo wystawią komentarz i zapominają o sprawie. Jednak tu trafił się klient który nie odpuścił i nie olał sprawy, nigdzie w opisie nie ma wyraźnej  informacji że szkło jest gratis, a nawet jest wymienione jako wyposażenie. Na Twoim miejscu oddała bym te kilka złotych i nie robiła cyrku. Szanuj ludzi będziesz szanowany.

oznacz moderatorów

Templar78
#10 Popularyzator#

Mylisz się . Zawsze naprawiamy nasze błędy . Dosyłamy nowe szkła jak przyjdą popękane. I nigdy nie walczymy z klientem .  99.3 % pozytywnych opinii chyba coś znaczy.  Negatywne opinie otrzymujemy w większości od klientów którym mimo wszystko ponownie wysłaliśmy przedmiot.

Myślę że dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu bo tutaj bo wszyscy z góry zakładają że sprzedawca kiwa wszystkich na lewo i prawo 

 

oznacz moderatorów