anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart paczkomaty 24/7 blokada

luki0906
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Mam problem z opcją smart paczkomaty 24/7, mimo spełnienia wszystkich wymagań (w tym tych obowiązujących od 1 lipca) opcja smart nie pokazuje się przy paczkomatach.

Po kontakcie z Allegro otrzymałem wiadomość, że nałożono blokadę na tą opcję z uwagi na to, że przekazuje źle maile do Inpost. 

Cyt.:" Otrzymałam informację z Działu Technicznego, iż u każdego sprzedającego który przekazuje źle maile będą następowały takie blokady. Błędne maile w Pana przypadku to przykładowo...."

Ale przecież meile do strony Inpost gdzie zamawiam przesyłki są automatycznie importowane z zamówienia złożonego na allegro. Nie mam możliwości ich edycji nawet na stronie Inpost.

Proszę o wyjaśnienie o co wogóle chodzi z tym przekazywaniem meili. Sprzedaje dłuższy czas w tej opcji smart i nagle otrzymałem blokadę o której nawet nie zostałem poinformowany.

oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

kostas11
#21 Demiurg#

@luki0906 ściągasz bezpośrednio z allegro do menadżera paczek czy przez jakiś program ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#
  • Wchodzę bezpośrednio na stronę InPost i importuje zamówienia z allegro, wybieram rozmiar paczki i zamawiałam. Nic nie kopiuję ani ręcznie nie wpisuję
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@luki0906 dziś ściągałem paczki i poszły bez problemu, więc mają jakiś problem allegro lub inpost 😞

@nat_not @cloudcloud @_HolaOla_ @msniezek  pomożecie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

U mnie też idą bez problemu z tym że kupujący nie mogą korzystać z opcji smart

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Czy udało się Panu zlikwidować blokadę?

oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Blokadę dalej mam. Wysyłać paczki przez paczkomat mogę ale nie z opcją SMART dla kupujących. Nagle opcja smart zniknęła z moich ofert na paczkomaty, nie dostałem  żadnego meila o przyczynach blokady. Dopiero na czacie dostałem informację, że nałożono blokadę na tą opcję z uwagi na to, że przekazuje źle maile do Inpost choć jak pisałem wcześniej przekazywanie adresów odbywa się automatycznie.

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Mam identyczną sytuację. Jak długo ma Pan ten problem?

oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Od 30.06

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Kontaktował się Pan z Allegro jak zdjąć tą blokadę?

Ja pisałam trzy razy z różnymi osobami i drugi dzień czekam na odpowiedź. Wszyscy mają dać odpowiedź na maila.  Ale odpowiedzi nie ma.

Adresy email mam dobrze przekazywane, posprawdzałam.

Nie wiem co mam zrobić.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AOP1 @luki0906 a tak se myślę nie jest to spowodowane że znikł Wam smart bo 1 lipca okroili dostawy w smarcie i została Wam jedna metoda dostawy która nie wyświetli się jak nie spełniacie pewnych warunków ?

Spełnij jeden z dwóch warunków:

Pierwszy warunek:

  • Udostępnij przynajmniej dwie metody z różnych grup metod dostawy

lub

Drugi warunek

jedna z  metod dostawy w cenie nie wyższej, niż te podane w tabeli oraz udostępnij numer śledzenia przesyłki w Allegro dla przynajmniej 50% transakcji z ostatnich 30 dni.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Nie, metod dostawy miałam kilka, przy liście poleconym pojawia się smart a przy paczkomacie nie. Zablokowane są paczkomaty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@luki0906Aktualnie adresy e-mail w Allegro mają formę:

_HolaOla__1-1593777811892.png

Dzięki temu Manager Paczek InPost rozpoznje przesyłkę Allegro Smart! jako bezpłatną na podstawie adresu e-mail odbiorcy, który przekazujesz. Jednak możliwe jest to tylko wtedy, gdy podczas nadania wprowadzisz pełny, poprawny adres e-mail klienta w domenie @allegromail.pl. Możesz znaleźć go zawsze:

  • w powiadomieniach o sprzedaży,
  • w zakładce Zamówienia,
  • w Menedżerze Sprzedaży,
  • w WebAPI i REST API.

Upewnij się proszę, że adresy mailowe, które przekazujesz mają prawidłową formę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

> Ale przecież meile do strony Inpost gdzie zamawiam przesyłki są automatycznie importowane z zamówienia złożonego na allegro. Nie mam możliwości ich edycji nawet na stronie Inpost.

😉

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Pan ma też taki problem?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AOP1 Wysyłki w ramach Smart! dla metod Allegro Paczkomaty i Paczkomaty są u Ciebie niedostępne z powodu błędnego przekazywania adresów mailowych. Przesyłasz emaile bez numeru zamówienia, dokładnie tej części po plusie, przykładowo: abcdefghd@allegromail.pl. Poprosiłam już naszego pracownika, o wskazanie Ci w wiadomości mailowej, konkretnych zamówień, których dotyczy ten błąd. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ przypuszczam że u Was jest problem z generowaniem - importem maili do inposta, bo nie da się ich zmienić pobierając z allegro idą tak jak są w systemie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Meile na stronie Inpost wyglądają poprawnie, a nawet jakby nie były to i tak nie mogę przecież tego zmienić i jaka w tym moja wina kiedy importuje się automatycznie. 

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Co mogę zrobić aby włączyć paczkomaty smart?

oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Ja dostałem informację, że automatycznie zostanie włączona do max 1,5 tygodnia jeżeli będę prawidłowo wprowadzał maile. Na pytanie jak to mam robić skoro nie ma możliwości ich edycji nie dostałem już odpowiedzi.

oznacz moderatorów