anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów: Brak danych

Totulo
#10 Popularyzator#

Dzień dobry!

Z tego, co rozumiem, tzw. jakość sprzedaży ma lub ma mieć wpływ na pozycję sprzedawcy w serwsie i dostęp do dodatkowych narzędzi/oznaczeń. W takim razie jaki sens ma poniższa informacja?

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientówBrak danych 0/20
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientówBrak danych 0/70
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci żadnej wiadomości lub na żadną nie otrzymali od Ciebie odpowiedzi.
 
Wynika z tego, że jesteśmy ukarani -90 punktami jakości sprzedaży za to, że oferty są na tyle jasne i obsługa na tyle bezproblemowa, że żaden Kupujący nie musiał się z nami dodatkowo kontaktować. Trochę to dziwne 🙂
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mwmonety
#21 Demiurg#

Tym się nie przejmuj to że nikt ci "nie zawraca gitary" to źle o tobie nie świadczy .Na minusie nie jesteś bo "0" nie jest cyfrą ujemną i pokazuje tylko że nikt cię o nic nie pytał.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mwmonety  tak tylko jakby sie sie pojawiło choć jedno pytanie byłoby +90pkt a to juz spora różnica w jakości sprzedaży

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_Likos_ To nie jest problem wystarczy aby ktoś znajomy podesłał ci jakieś pytanko a ty na nie odpowiadasz i punktujesz do góry.

oznacz moderatorów

Totulo
#10 Popularyzator#

@mwmonety czyli łatanie "na lewo" bezsensownej dziury.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mwmonety  albo punkty albo blokade. Bo sie okaże że dwa lata temu znajmoy bedąc u Ciebie zalogował sie na swoje allegro.  I będzie komunikat ze :"nasze analizy wykazały  konta są powiązane"  🙂

oznacz moderatorów

Totulo
#10 Popularyzator#

Na minusie jestem, ponieważ wyjściowy i docelowy poziom to 1000 pkt., które należy zdobyć. Jeśli zdobywam w jakiejś kategorii 0/90, to jest to w praktyce minus 90 pkt.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

  bardzo prosimy o słówko w temacie 😁

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria Tak ,może ktoś z moderatorów dokładnie wyjaśni jak zdobyć docelowe 1000 pkt. nie otrzymując żadnego pytania od klientów.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Totulo 

 Aż zajrzałam co oferujesz. Masz fajny asortyment 😂

To Ty szczęśliwy sprzedawca jesteś, że nie zasypują Cię pytaniami i prośbami. Możesz spokojnie na urlop pojechać i spokojnie spać 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaliope_Brzeg @Totulo  Przy tym asortymencie nie ma o co pytać , chyba ,że o zapach 😁 Zaczną się sypać pytania , znowu usunęli nr. telefonu do sprzedawcy 🤔

oznacz moderatorów

Totulo
#10 Popularyzator#

@Kaliope_Brzeg  Dziękuję! Znając życie, to przy chwilowej nieobecności akurat trafią się problematyczne zamówienia. Miałem już tak na prywatnym koncie. Złościwość rzeczy martwych 😉

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Totuloz tego, co widzę, masz najwyższą ocenę w jakości sprzedaży (super), więc absolutnie nie powinieneś postrzegać braku tych punktów jako kary. Wiadomości od klientów mogą pojawić się zawsze i wystarczy jedna, abyś miał przez 30 dni te punkty liczone. 

Co do kolejnych wątków - wyjściowy i docelowy poziom to nie 1000 punktów. Tu znajdziesz informacje dotyczące progów punktowych. Aby być najlepszym wystarczy mieć ich 850. Jest to zasada, która została wprowadzona właśnie po to, aby dać szansę jak największej grupie sprzedających - ktoś może nie mieć punktów za jakąś miarę, a mimo to i tak być w grupie najlepszych.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 jednak musisz 🌞 przyznać , że nie jest to uczciwe w stosunku do sprzedawców dbających o najwyższy poziom opisu oferty .

Po mojemu powinno być tak : 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientówBrak danych 20/20
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientówBrak danych 70/70

W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci żadnej wiadomości lub na żadną nie otrzymali od Ciebie odpowiedzi.

 

 

oznacz moderatorów

Totulo
#10 Popularyzator#

@mr_oma Przepraszam i przykro mi, ale nie satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź. Jeśli nie otrzymuję jakichś punktów za sytuację, której nie jestem sprawcą, to niezależnie od tego, jakie są progi - jestem ukarany. Znaczy to między innymi, że mogę popełnić mniej błędów w innych aspektach niż ktoś, do kogo pisali Kupujący. Niby dlaczego w takim razie?

Przykładowo - mogę potknąć się z mniejszą ilością wysyłek w terminie tylko dlatego, że nie miałem okazji nikomu odpisać.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak widać na allegro dużo łatwiej jest komuś zabrać jakieś punkty lub przywileje niż je otrzymać i poprawić swój wizerunek.

oznacz moderatorów