anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka w transporcie - zwrot towaru

slimaker
#8 Zapaleniec#

Mam problem z jednym kupującym. Sprzedałem matrycę do laptopa, paczka została dobrze zabezpieczona i wysłana allegro smart (to nie pierwsza matryca którą sprzedwałem). Kupujący odebrał paczkę i stwierdził, że matryca jest uszkodzona - uszkodzenie fizyczne powstało w transporcie. Poprosiłem go o złożenie reklamacji w inpost i zrobienie dokumentacji fotograficznej, jednak on na to wystąpił o zwrot towaru w ramach smart, z komentarzem "Zakup przez pomyłkę". Co mogę zrobić w tym przypadku?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

A dałeś uwaga szkoło ???  reklamacje i tak Ci odrzucą za złe zabezpieczenie, jak bedziesz odbierał zwrot zgłoś sam reklamację jak by to było uszkodzone przy powrocie. 

Teraz to będziesz się tylko szarpał z kupującym, bo mogło to tez jemu spaść i sie potłuc 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

slimaker
#8 Zapaleniec#

Była naklejka ostrożnie szkło. Paczka zabezpieczona w karton, folie strech i folie bąbelkową.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@slimaker prawnie to kupujący powinien spisać protokół szkody przy odbiorze i odesłać Ci na reklamację a Ty składasz ją u przewoźnika, ale często klienci nie znają swoich obowiązków podczas odbioru paczki 😞 stąd moja propozycja że jak będzie szedł zwrot to sam spisz protokół, niech klient jako nadawca się użera  🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie ma zdjęć, nie ma zwrotu 🙂 uznajesz, że paczka mu wypadła z rąk niosąc do domu i niech się martwi sam 🙂

oznacz moderatorów

slimaker
#8 Zapaleniec#

☹️

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Towar powinien zostać zwrócony nieuszkodzony, więc możesz zwrotu nie przyjąć. Nie widzę powodu aby brać straty na klatę.

oznacz moderatorów

slimaker
#8 Zapaleniec#

No też tak właśnie myślę - tylko jak się do tego allegro odniesie. Jeśli nie uznam tego zwrotu/nie przyjmę go - to na 99% będę miał otwartą dyskusję & negatywa na koncie.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Jeśli przesyłka zwrotna nie jest jeszcze w drodze, to uprzedź kupującego co go czeka. Niech złoży reklamację do kuriera.

oznacz moderatorów

slimaker
#8 Zapaleniec#

To jest pomysł. Dzięki, tak napiszę do niego.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

W dyskusji napiszesz, że paczka była sprawdzona przez wysłaniem, inpost twierdzi, że była cała, więc kupującemu musiała wypaść z rąk. Jak chce udowodnić, że tak nie było, niech załączy zdjęcia 🙂 a allegro usunie komentarz, do momentu załączenia zdjęć przez kupującego.

oznacz moderatorów