anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, po wysłaniu przesyłki zorientowałam się ,że pomyliłam .

plush
#7 Wielbiciel#

Witam, po wysłaniu przesyłki zorientowałam się ,że pomyliłam . Natychmiast poinformowałam klienta o sytuacji . Klientowi bardzo zależało na przesyłce i na czasie , więc wysłałam prawidłowy towar na swój koszt . Co zrobić z wcześniej wysłaną paczką ? Czy klient ma odebrać i zwrócić , czy nie odbierać i wróci do mnie ? Pomocy !

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Może nie odbierać. Paczka wróci do Ciebie.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@plush  jeśłi klient nie odbierze paczka wróci. 

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@plush 

Dodam tylko kwestie techniczne:

- koniecznie poinformuj klienta, żeby nie odbierał niewłaściwej przesyłki, zanim ta przesyłka do niego dotrze

- zaznacz mu wyraźnie numer właściwej przesyłki - bo dostanie dwie, żeby się nie pomylił i nie odmówił odbioru tej, którą chce odebrać

- w zależności od formy wysyłki poinformuj klienta o tym, jak wygląda odmowa: kurierowi wystarczy powiedzieć, z paczkomatu nie odebrać przez 48 godzin, a na pocztę trzeba pójść i odmówić, bo inaczej będziesz czekać trzy tygodnie na zwrot.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@plush  zgłoś do przewoźnika i anuluj doręczenie błędnej paczki na wszelki wypadek poinformuj też kupującego żeby nie odbierał jeżeli anulowanie nie uda się.

oznacz moderatorów