anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyniki wyszukiwanie produktów - brak produktu

Globe-Home
#7 Wielbiciel#

Witam Wszystkich,

Mam pytanie związane z wyszukiwaniem produktów na allegro.

Mam wystawione produkty na allegro i w ramach sprawdzenia jak się wyszukują sprawdziłem ich wyszukiwanie na innym koncie allegro. 

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, dla czego w wynikach wyszukiwania nie ma moich produktów? Wpisuję cały tytuł mojej aukcji lub jej części i produktu nie ma w wynikach wyszukiwania?

Co mam zrobić poza opłaceniem Ads, żeby moje oferty pojawiły się w wynikach wyszukiwania? Dodam, że jestem początkującym sprzedawcą i nie mam setek laików ani setek opinii. Dopiero zaczynam a z tego co widzę to algorytmy allegro nie pomagają rozwijać biznesu!

Pozdrawiam,

 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Globe-Home na widoczność produktu wpływa dużo czynników, które zna tylko allegro maja swój algorytm jak gugel i nikt go nie zna, na pewno ma wpływ jakość obsługi, czas wysyłki, jakość aukcji ( opis zdjęcia ) itp.

Więcej Pełną listę cech, którą bierzemy pod uwagę przy sortowaniu ofert według kryterium trafności, znajdziesz w artykule naszej Pomocy. Poniżej wypisaliśmy kilka cech, które zawsze należy mieć na uwadze.

Zadbaj o satysfakcję kupującego - o jego pozytywne doświadczenia, które zaczynają się wcześniej, niż zakup w twojej ofercie. Jak to zrobić? Podpowiadamy poniżej.

  • Im czytelniejsza będzie twoja oferta, tym więcej klientów będzie nią zainteresowanych. Im więcej klientów będzie nią zainteresowanych, tym większa będzie jej popularność. W sortowaniu po trafności liczymy zaangażowanie kupującego dla każdej oferty. Dlatego:

    • Upewnij się, czy pierwsze zdjęcie w ofercie spełnia nasze wymagania. Produkty na jednolitym tle lepiej prezentują się wśród wyników wyszukiwania.