anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Czemu nie mogę wypłacić pieniędzy jeśli mam wszystko już uruchomione, a ciągle mi pokazuje "wypłaty nieaktywne"? 

 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Zweryfikowane na swoim koncie masz saldo do wypłat przez Przelewy24, natomiast środki zgromadzone do wypłaty są w PayU. W tym artykule znajdziesz informacje jak aktywować konto do wypłat w PayU krok po kroku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Tylko, że ja to wszystko zrobiłam co jest w tym artykule i nadal mam wypłaty nieaktywne. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Podałaś dane i wysłałaś przelewy weryfikacyjne dla każdego z operatorów - Przelewy24 i PayU - osobno?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

To rozumiem, że w sumie mam zrobić dwa przelewy? Bo do PayU na 100% zrobiłam, ale nigdzie nie widzę żeby jeszcze robić przelew do Przelewy24. Pytam bo nadal nic nie mogę wypłacić 😞 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 zgodnie z wypowiedzią Oli, najprawdopodobniej przelew zrobiłaś do Przelewy24, a środki są na saldzie PayU. Tak, aby wypłaty od obu operatorów były aktywne, trzeba zrobić dwa przelewy. Czy możesz podesłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?  
Jeśli odbiorcą będzie PayPro to w tej zakładce w części operatora PayU kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Pokazuje mi, że Przelewy24 są już aktywne, ale PayU czeka nadal na potwierdzenie wpłaty. Ponownie wpłatę zrobiłam do PayU wg instrukcji tydzień temu i do tej pory cisza z ich strony. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 poprosiłam już  o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Aha. Ok. Dziękuję. Czekam na info. Pozdrawiam 😊

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Jeśli posiadasz potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego, prześlij go proszę do nas na adres spolecznosc@allegro.pl. Potrzebujemy go do wyjaśnienia sprawy Twojej weryfikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Potwierdzenie wysłane na meila. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Otrzymałam je już, więc dziękuję i dalej działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Aha. Ok. Toczekam na info. Pozdrawiam 😊

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 jak obiecałam, wracam z informacją, że wykonałeś przelew na błędny numer rachunku bankowego, dlatego weryfikacja trwała tak długo.  Teraz wypłaty są już aktywne, więc możesz już bez problemów zlecić przelanie środków na swój rachunek. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów