anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane środki PayU i Przelewy24

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Próbowałam zmienić ustawienia wypłat z PayU, wówczas zablokowały się wypłaty z obu kanałów. Nakazano mi wpłacić na oba 1,01 zł, co uczyniłam, jak również wysłać ponownie (!!) dane osobowe do Przelewy24. Oba przelewy po 1,01 zostały już zwrócone na konto dwa dni temu, a wypłaty wciąż są nieaktywne, system sam zmienił ustawienia wypłat i ponownie każe wpłacić 1,01 zł (???) i ponownie wysłać dane osobowe (???). Gdzie mam to zgłosić, jak to naprawić?????

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@BerlinOpieka Dane osobowe konta Allegro muszą być identyczne, jak dan osobowe konta w banku. Weryfikacja PayU trwa 3 dni robocze, Przelewy24 - 5 dni roboczych. Jeżeli dane się różnią, popraw je i ponownie zrób przelew 1 zł. 

Jeżeli czegoś nie rozumiesz, zgłoś to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Danych osobowych nie da się poprawić bez dokumentów o nadaniu NIP i działalności gospodarczej?? Kompletnie pogubiłam się i nie jestem w stanie obsługiwać kupujących bez środków. Nawet nie ma żadnej infolinii do pomocy...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Dzięki, spróbuję, chociaż tracę wiarę, że się uda 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@BerlinOpieka No przecież ten link do pomocy masz już w moim poście wyżej 🙂

oznacz moderatorów

BerlinOpieka
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, ale pewnie nic to nie da, niepotrzebnie w ogóle wchodziłam w ustawienia, teraz nie mam środków i nic nie mogę zrobić. Zamknęłam już promocję na zewnątrz, nic nie będę sprzedawać.

oznacz moderatorów