anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

_All_In_One_
#7 Wielbiciel#

Witam wracam tu ponownie bo czuję się bez silny w połowie listopada zrezygnowałem z pracy w hurtowni Selgros na rzecz otworzenia działalności i za namową konsultanta z Allegro skorzystania z firmy współpracującej CashDirect, Zrealizowałem przez miesiąc około 430 zamówień z czego około 15 było niezrealizowanych i wysłałem zwroty wpłaty z informacją o braku towaru .... 3 dni temu zostałem zablokowany z tego powody byłem proszony o masę zdjęć dowodu , twarzy asortymentu opisania dyskusji jak i zdjęć Towaru wszystko wysłałem , opisałem swoją działalność plany , dodałem że jestem początkującym i dopiero uczę się nie których struktur handlu na Allegro, i nic Dział Bezpieczeństwa to totalne przeciwieństwo innych działów kontakt bardzo ograniczony odpowiedzi ogólne i brak konkretów. Nigdzie w regulaminie nie Allegro nie znalazłem informacji że konto firma musi wykazywać umowy z hurtowniami na doręczenie Towarów wystawianych na aukcjach , oczekują takiej umowy ode mnie w przypadku gdy planuję sprzedaż towaru którego nie posiadam. Mam 100% pozytywnych opinii a od kilku dni moje jedyne źródło dochodu stanęła, żadna hurtownia nie da mi umowy jako jedno osobowej działalności gospodarczej , nie jestem spółką. Co mogę zrobić w tej sytuacji wymuszają na mnie kupienie towaru od górnie gdzie jasno komunikuję że chce sprzedawać asortyment spożywczy tej hurtowni nie jest to wykonalne wykonać 10 tys zdjęć każdego produktu i liczyć że produkty wytrzymają z terminem przydatności aż łaskawie dział Bezpieczeństwa uzna że jestem "czysty" Co mam zrobić w tej sytuacji przeczytałem cały regulamin i nigdzie nie widziałem żadnych wymogów co do umów z Hurtownią jak i wysyłanie tak absurdalnej ilości zdjęć, pozostaje dalej to argumentować i deklarować korygowanie błędów w przyszłości czy pozostaje powrót na etat i zamknięcie firmy

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4