anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zamówienie kuriera

MULTI84SKLEP
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, mam kilka pytań

1.gdy w hurtwoni z którą współpracuję mam przesyłkę opłaconą i czeka na odbiór przez kuriera to ja zlecam podjazd kuriera wdanym czasie ?

2 czy muszę potem poinformować hurtownię kiedy przyjedzie kurier czy to już idzie z automatu? 

3 w pozycji nadawca adres przekazania wpisuję hurtownię która wwysyła paczkę?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

serwis-texas
#19 Nestor#

@MULTI84SKLEP 

Nie mam żadnego doświadczenia w dropie ale na moje to wszystkie trzy pytania należy zadać hurtowni 🙂

oznacz moderatorów

MULTI84SKLEP
#7 Wielbiciel#

kuriera mam z allegro więc pytania zadałem tutaj z myślą na odp.

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@MULTI84SKLEP 

Nie ma to nic wspólnego. Allegro dostarcza Ci możliwość wykonania usługi po cenach i koniec. Dadzą Ci etykietę za tyle i tyle. A co z tym zrobisz ich nie obchodzi.

Pytanie numer 1 i 2 tylko do hurtowni.

Pytanie nr 3 o tyle problematyczne że jeżeli klient nie odbierze przesyłki to gdzie ona ma wrócić? Do hurtowni, do Ciebie?

Jeżeli klient będzie chciał wykonać zwrot a w danych do zwrotu widnieje Twój adres to co dalej?

Powtarzam, nie mam doświadczenia w dropie ale na zdrowy rozum to wszystko musisz ustalić z hurtownią.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MULTI84SKLEP Cześć. Podjazd kuriera, jeśli nadajesz przez Wysyłam z Allegro, zamawiasz Ty ze swojego konta (chyba że masz z hurtownią jakieś inne ustalenia).

Informacja o dacie i godzinie podjazdu kuriera po przesyłkę nie jest przekazywana automatycznie, ponieważ my nie wiemy, z jaką hurtownią współpracujesz. 

książce adresowej możesz dodać adres hurtowni i przy nadawaniu wybierać ten właśnie adres. 

Pamiętaj jednak, że zasady dotyczące procesu wysyłki zamówień w modelu dropshipping są z reguły ustalane bezpośrednio z hurtownią, z jaką podpisałeś umowę. 

Ola
Moderatorka