anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszenie konta

proplayer200
#2 Obserwator#

Witam mam problem gdyż od 3 dni jestem sprzedającym. Allegro bez podstawnie zawiesiło moje konto. Nie złamałem żadnego regulaminu znam regulamin jestem z zawodu prawnikiem. Zdjęcia w moich wystawionych ogłoszeniach były prawdziwe przeze mnie  robione dodatkowo kupującym wysyłałem wszystkie zamówione towary. Prosiłem o odblokowanie ale niestety cisza. Czuję się oszukany przez Allegro. ! Co mam w takiej sytuacji zrobić? Bardzo proszę o pomoc . Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pinsplash
#21 Demiurg#

@proplayer200 jaki był podany powód zawieszenia w emailu od Allegro?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

proplayer200
#2 Obserwator#

Kupujący otrzymali produkty !!! 

Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty, anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach oraz nałożyliśmy czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym.

oznacz moderatorów

proplayer200
#2 Obserwator#

dziś miałem wysłać kolejne zamówienia kupujący dokonali wpłaty a Allegro cofnęło środki do wypłaty . Dzisiejsi kupujący pytają się co się stało że nie mogę wysłać towaru

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@proplayer200, widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie. Proszę Cię o cierpliwość. Mogę Cię zapewnić, że decyzja o ograniczeniach nakładanych na konto zapada na podstawie stwierdzenia przez nas naruszenia Regulaminu Allegro

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

proplayer200
#2 Obserwator#

Zdjęcia są prawdziwe. Część zamówień już została dostarczona do odbiorców. Dziś miały być wysłane kolejne, niestety środki z wypłaty payu zostały wycofane przez Allegro. Nie złamałem żadnej zasady.

 

oznacz moderatorów

proplayer200
#2 Obserwator#