anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

Client:61800577
#7 Wielbiciel#

Cześć sprzedałem kotno do gry i po paru dniach klient twierdzi że nie ma dostępu do konta . Gdy próbowałem zalogować się na konto poprzednie dane nie działały . Klient zaczął mnie oskarżać po czym napisałem że jest to porostu nie fer ! Potem napisał że niby mnie nie oskarża i nie będzie się kłócił o 50 zł ale dziś po 3 dniach domaga się już zwrotu pieniędzy i teraz pytanie czy grozi mi utrata niewypłaconych środków ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

terazauto
#13 Ambasador#

1. Kupujący ma zawsze rację

2. Jeśli Kupujący nie ma racji - patrz punkt 1.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jest to reklamacja i musisz ją rozpatrzyć, poproś o odesłanie przedmiotu a jak nie odeśle to odrzuć ją z tego powodu. MUSISZ REKLAMACJE ROZPATRZYĆ.

oznacz moderatorów