anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji, gdy kupujący nie odebrał towaru.

karolciaa_k
#7 Wielbiciel#

Jak mam ubiegać się o zwrot prowizji od sprzedaży, gdy rzeczywiście do sprzedaży nie doszło.

Kupujący wybrał opcję odbiór osobisty i nigdy przedmiotu nie odebrał ani też nie odpisuje na wiadomości.

Allegro obciążyło mnie prowizją za sprzedaż a de facto produktu nie sprzedałam.

Help.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

W zakładce ,,zamówienia od kupujących ,, -akcje - zwrot prowizji - powód - zatwierdź , po odrzuceniu odwołanie .

oznacz moderatorów

karolciaa_k
#7 Wielbiciel#

Czy to działa tak samo jak wystawiałam przedmiot przez allegro lokalnie? bo chyba nie... 😞

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

karolciaa_k W lokalnie jest oplata transakcyjna , o jej zwrot musisz pisać przez pomoc 

oznacz moderatorów

marpit
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@karolciaa_k O zwrot naliczonej opłaty na Allegro Lokalnie poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się o jakiś dowód na to, że kupujący zrezygnował z przedmiotu.

oznacz moderatorów