anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot używanego produktu z tkaniny

LidOK-produkt
#2 Obserwator#

Witam
Mam w sprzedaże zasłony z Oxfordu. To jest tkanina na zewnątrz. Wodoodporna, odporna na rozerwanie i inne. 
Ale nadal tkanina. I, oczywiście, z czasem psuje. Ponadto brak warstwy chroniącej przed promieniowaniem UV, więc, odpowiednio z czasem wybąkają (zależy od ilości promieniowania UV pochłanianego w ciągu dnia). A ponieważ tkanina jest tańsza, wykonane z niej zasłony są również tańsze (zasłony w sprzedaże po 50-60 zl, gdy z warstwą od UV od 100 zl za szt). 
Niestety tworząc ofertę nie zaznaczyłam brak tej warstwy, ale i nie zaznaczyłam że jest.
Wymieniłam tylko wszystkie dobre strony tkaniny jaki mogę zapewnić i tyle.

I PROSZĘ POMOCY

Mam klientów, które z czasem próbują zwrócić zasłony lub wymienić je na nowe bo "zmienili kolor" i nie wygląda jako pod czas zakupu. Tkanina nie zniszczyła się, nie zgniła i nadal chroni altanę przed deszczem. Czyli- spełnia swój cel. Czy klient ma prawo na zwrot lub wymianę używanego w ciągu 2-3 miesiące towaru z powodu zmiany wyglądu?
Dziękuję 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LidOK-produkt Klient kupuje nową zasłonę w kolorze CZARNYM  i choćby się waliło i paliło w okresie rękojmii ma to być kolor CZARNY ... no chyba ,że warunki zawartej umowy mówią inaczej .

oznacz moderatorów