anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Etapu II po zakończeniu Etap I

topsklep24_pl
#7 Wielbiciel#

Chciałbym się dowiedzieć o przyczyny i dlaczego nie mam możliwości (naliczają mi się prowizje za sprzedaż) aktywowania Etap II po zakończeniu Etap I?

Jestem przekonany, iż spełniłem wszystkie cele. Ponadto zauważyłem ze naliczono mi opłaty za wyróżnienia w Etapie I a chyba 100 wyróżnień było darmowych ? 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@topsklep24_pl Konsultuję tę sprawę. Wrócę z odpowiedzą.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@topsklep24_pl Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że nie spełniłeś warunku związanego właśnie z Wyróżnieniami tzn.:

promujesz poprzez opcję “Wyróżnienie” co najmniej 30% spośród wszystkich Twoich aktywnych Ofert lub do Terminu weryfikacji I wykorzystasz minimum 50 ze 100 przyznanych Ci, w ramach etapu pierwszego, cykli promowania “Wyróżnienie” .

Jeśli chodzi o koszty - miałeś dostępnych 100 darmowycvh wyróżnień, ale wykorzystałeś tylko 2. W I Etapie korzystałeś głównie z wyróżnienia elastycznego, które nie było objęte promocją, dlatego opłaty codzinnie były za nie naliczane zgodnie z cennikiem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów