anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak importu przesyłki do managera?

eMTe2005
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór 

Klient namówił mnie na sprzedaż z kurierem InPost. Sprzedaję przez Allegro Lokalnie, ale mnie uprosił i uległem. W temacie tych opcji i managera paczek jestem zielony.

Powiązałem konto, przeszedłem do managera, przesyłki brak. Sprawdziłem wszystkie opcje dla pewności, kurier, minikurier, z pobraniem. Nie ma. Znalazłem stary temat z 2020 roku-  ludzie mieli problemy z importem przesyłek. Jako osoba zielona jednak wolę spytać czy mogłem coś zrobić źle i dlatego przesyłki nie widzę. I co jeszcze mogę sprawdzić 

Osobne pytanie. Gdybym sobie nie poradził z problemem czy mogę mu to wysłać przez menedżer Inpostu (opcja paczkomat-dom) a potem odkręcić sprawę przez Allegro? 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

eMTe2005
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eMTe2005w przypadku Allegro Lokalnie na naszej stronie można wygenerować etykiety tylko dla metody Allegro Paczkomaty InPost.

Natomiast jeśli chodzi o "Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata", etykiety wygenerujesz jedynie samodzielnie (ręcznie uzupełniając dane). Na Allegro Lokalnie nie posiadamy funkcjonalności, która eksportuje dane klientów do narzędzi zewnętrznych - dlatego po powiązaniu z jakimkolwiek przewoźnikiem transakcje w narzędziu zewnętrznym będą niewidoczne.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

eMTe2005
#8 Zapaleniec#

Bożesz Ty mój. 

 

Sprzedałem mu towar przez Allegro. Mówimy o ALLEGRO.

oznacz moderatorów

eMTe2005
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eMTe2005, na koncie, z którego tu piszesz, nie widzę żadnej sprzedaży na Allegro. Możesz podać numer zamówienia? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________