anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zapłaty za towar od kupujacego

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Witam

Mam problem z kupującym
W poniedziałek 2 lutego wylicytował ostatni przedmiot i obiecywał zapłatę gdyż pisaliśmy wcześniej
Piałem do niego kilkukrotnie ale nie odpisuje ale na allegro się loguje

Co robiliście w takich sytuacjach?


oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Vryko
#18 Luminarz#

Występowaliśmy o zwrot prowizji i wystawialiśmy przedmiot ponownie. Kolejność dowolna. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Allegro daje wedle zapisów regulaminu 7 dni na kontakt obu stronom transakcji.

Spróbuj raz jeszcze nawiązać kontakt; zadzwonić, napisać.

Jeśli nadal kontaktu nie będzie, wystąp o zwrot prowizji, podając jako powód, że sprzedawca nie sfinalizował transakcji. Może wtedy się obudzi. Jeśli tak się stanie, możesz wniosek wycofać, ale zrób to dopiero po otrzymaniu środków na konto, bo cofnięcie wniosku o zwrot prowizji nie pozwala na ponowne złożenie wniosku o jej zwrot.

Na końcu wystaw adekwatny komentarz, a towar ponownie na aukcję.

Pozdrawiam

Wioletta2701 🙂

Wiola
oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Tak zrobię..
Komentarzy od dawna nie da się wystawić kupującemu...


oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Prawda, wyszło mi z głowy, że już nie można 😞 Jest to wielka szkoda, że zlikwidowano taką możliwość. Niejednokrotnie psioczono tutaj na sprzedawców, choć często to ich robiono w przysłowiowe bambuko 😞 

Wiola
oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Napisałem mu ostatni raz i wskazałem ścieżkę prawną w razie braku odzewu...
Odezwał się i deklaruje wpłatę we wtorek...zobaczymy

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

No i fajnie 🙂

Wiola
oznacz moderatorów

GosiaS7_2008
#7 Wielbiciel#

Dlaczego komentarze dla kupujących zostały zlikwidowane przez to nieplacenie za zakupy stało się normą. Jaki był cel tej zmiany? 

oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Też bym chciał wiedzieć...

oznacz moderatorów

agula1153
#9 Pomysłodawca#

Wiele razy przedmioty kliknięte prowizja pobrana, a po kontakcie z osobą która odstąpiła od umowy słyszałam, ja już nie mam tamtego maila co na allegro jest. Dane nie są aktualne i mogę się prosić do bólu a i tak prowizji nie mogę odzyskać

 

oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Albo jak nie potwierdzi...

oznacz moderatorów

Client:28973464
#1 Nowicjusz#

Mam podobny problem, licytujący podbił ceny 2 towarów. Zapytał o sposób płatności za jedną przesyłkę i zamilkł. mija już 5 dni od zakończenia licytacji i w dalszym ciągu cisza.

oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Ja tydzień temu złożyłem pozew w sądzie bo pomimo deklaracji nie zapłacił

oznacz moderatorów

wiechu1810
#2 Obserwator#

Witam, mam podobny problem, rzecz została wylicytowana 25 lutego, pisałam maile, sms, wczoraj dzwoniłam, odzywa się od razu poczta głosowa. Osoba zagląda na allegro, więc żyje, ale zero reakcji! jak się rozmyśliła, normalnym byłoby zdobyć się na odwagę i to powiedzieć. Na "pewno czarna" lista dla tej osoby! szkoda, że nie mogę jej dać negatywnego komentarza!

oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Moja też zagląda regularnie...wczoraj o 6.32
Wczoraj napisałem do allegro w tej sprawie aby zablokowali mu konto za złamanie regulaminu który zaakceptował  i zablokowali

oznacz moderatorów

killer85-85
#9 Pomysłodawca#

Żeby nie być gołosłownym
https://allegro.pl/uzytkownik/74263855/oceny
Pomyliłem się w logowaniu 06:38

oznacz moderatorów