anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić z nieuczciwymi klientami? Czy Allegro coś z tym robi? Czy monitoruje nieustanne zwroty?

retrogsm24h
#8 Zapaleniec#

Witam.

Takie zwykłe pytanie. Zakładając, że sprzedaję na Aukcji urządzenie elektroniczne, które posiada oczywiście dobrą baterię i wszystko. Posiadam konto Smart (wtedy muszę mieć zwroty). No i taki klient zamawia sobie to urządzenie u mnie, a dalej zabiera z niego dobrą baterię, a mi w zwrocie odsyła swoją zepsutą baterię ze swojego urządzenia... No i co? Kto i co udowodni, bo na pewno nie sprzedający. Jest to tzw podmianka i ja jako sprzedający nie mogę nic powiedzieć ponieważ zaraz dostanę negatywa i po koncie Smart można obejść się smakiem. Kto wie, o czym ja piszę ten wie.

Dalej...

Nawet, jako sprzedający prywatnie jeśli nie zwrócę kosztów dostawy to po negatywie i po koncie Smart...

 

Jak Wy ludzie sobie z tym wszystkim radzicie?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

pinsplash
#21 Demiurg#

@retrogsm24h  znakuj w ultrafiolecie, nagrywaj pakowanie. Negatywa nie unikniesz.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@retrogsm24h No ludzie są pomysłowi, czego to nie wymyślą, przecież to kradzież.

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Znakuj towar lub rób zdjęcia, w przypadku podmianki nie oddawaj pełnej kwoty, umniejsz o koszt wymienionej baterii, napisz do kupującego odnośnie tego i poinformuj że w przypadku negatywnej oceny, sprawa zostanie zgłoszona do sądu poprzez celowe działanie na niekorzyść firmy

 

oznacz moderatorów

retrogsm24h
#8 Zapaleniec#

P_20211208_155258.jpgA teraz lepiej... W ofercie na Allegro na sprzęcie naklejona plomba (zabezpieczenie przed rozkręceniem na wypadek podmianki części). Kupujący odsyła towar z ewidentnym śladem po rozkręceniu/plomba z dziurą po śrubokręcie na zwrot podając powód "nie pasuje mi". Co zrobić?

oznacz moderatorów