anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas wysyłki

krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Na każdej z naszej aukcji mamy czas wysyłki ustawiony na 2 dni. Tymczasem klient wszędzie widzi informację z planowaną dostawą na pojutrze. Zamówienia realizujemy w tym samym dniu lub na następny jednak czasami zdarzy się jakiś problem i wysyłkę realizujemy na drugi dzień po czym oczywiście klient wydzwania z pretensjami, że mamy opóźnienie. W związku z tym czy idzie jakoś zmienić ten planowany czas dostawy widniejący pod aukcjami na liście przedmiotów?

Pozdrawiam

Krzysztof

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

pinsplash
#21 Demiurg#

@krzyszu18  To jest algorytm Allegro który bazuje na Twoim rzeczywistym czasie wysyłki...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@krzyszu18   Najlepiej nadawać zgodnie z deklaracją . Skoro większość zamówień realizujecie w ten sam dzień algorytm czuwa i obiecuje klientom, że tak będzie zawsze 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  Bry Szanownej Pani 🙂   a gdzie nowy awatar?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

BabskiLOOK
#9 Pomysłodawca#

Allegro powinno umieścić ogólny komunikat, aby klienci widzieli co się dzieje. Ja od rana próbuję i nic. Dzwoniłam na infolinię dwa razy i każą czekać a stos paczek rośnie

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@BabskiLOOK  chyba nie ten post 🤔 ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@BabskiLOOK   Coś nie na temat, ale komunikaty widziałam wczoraj w dwóch miejscach choć wątpię czy kupujący to czytają 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pinsplash  Bry 🙂 U Ciebie też coś z avatarem marnie 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  czasu nie mam na dobre zdjęcie profilowe 🤣😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów