anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jeśli kupujący nie odebrał przesyłki to mogę wykorzystać etykietę ponownie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
alexandrasz10
#7 Wielbiciel#

Pobrałam etykietę, wysłałam paczkę przez inpost. Przesyłka do mnie wróciła bo klientka jej nie zdążyła odebrać. Pobrałam ją raz jeszcze, nakleiłam na przesyłkę- ale paczkomat jej nie przyjął. Bo już była użyta?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Logiczne, była użyta więc nie da się jej użyć, teraz kupujący musi opłacić i wyślesz mu 2raz, ale zwróć mu środki.

oznacz moderatorów
alexandrasz10
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Tak mi się wydawało, ale 😉Czyli powinnam zwrócić za całość zakupu - dokonać zwrotu. A jak kupujący nadal będzie miał taką wolę to może na nowo dokonać zakupu? Płacąc za produkt i za wysyłkę(drugi raz)? 

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Bilet w MPK chcesz kasowac dwa razy? 😮

oznacz moderatorów
alexandrasz10
#7 Wielbiciel#

Uwaga niezbyt potrzebna. Gdyby to były moje pieniądze to byłaby moja sprawa.  I moja odpowiedzialność np.za nieodebranie przesyłki w terminie. Ale, w tym przypadku nie dotyczy to moich finansów więc wolałam się upewnić. PS. Nie korzystam z MPK 😁więc mi to nie grozi. Dziękuję za poprzednią odpowiedź. I kończę wątek. 

Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu!

oznacz moderatorów