anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zwrócić towar i odzyskać środki?

mazurek8387
#7 Wielbiciel#

Chce zwrócić towar ale bez zwrotu pieniędzy bo przyślą mi nowy produkt. Jak to zrobić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

To ma być wymiana w ramach reklamacji, bo otrzymałeś rzecz wadliwą lub niezgodną z opisem? Jeśli tak, sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Odsyłasz wtedy dowolną, metodą, na przykład paczką pocztową.

Jeżeli masz darmowy zwrot, możesz z niego skorzystać.

Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż odpowiedni powód, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. Numer konta jest wymagany, ale w tym przypadku sprzedawca wpłaty nie odda, tylko towar wymieni.

Tu zobacz; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mazurek8387  Normalnie:  zawiadamiasz sprzedającego o  zwrocie, dopłacasz do ponownej wysyłki i sprzedajacy wysyła ci ponownie jak mu zwrócisz ten pierwszy.

Ale to kiepski pomysł  i droższy, lepiej po prostu zwrócić,  oczywiście też zawiadamiasz sprzedającego a następnie kupić ponownie już właściwy produkt. Omijasz koszty zwrotu i ponownej wysyłki jeśli  masz smart.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mazurek8387  Oczywiście  możesz też  skorzystać z rady wcześniejszej,  poszukać domniemanych wad  i zażądać  wymiany  zakupu na koszt  sprzedającego.  Musisz jednak  mieć na uwadze  własną uczciwość,  bo czasem trzeba popatrzeć w lustro, a również  fakt  że  prawdopodobnie u tego sprzedawcy nigdy więcej  niczego nie kupisz. A u innych sprzedawców też może być różnie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

"Domniemanych". Oczywiście wszyscy sprzedawcy dostarczają towar zgodny z opisem i bez wad.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pomyłka jest rzeczą ludzką

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mazurek8387Opisz może dokładnie swój przypadek bo zaczynają się robić zgadywanki.

  • Czy miałaś zakup Smart.
  • Jaka metoda transportu
  • Czy sprzedawca wie o wszystkim i zgodził się wysłać nowy towar( wynika ze TAK) i na jakich zasadach
  •  
oznacz moderatorów