anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę odpowiadać na pytania Kupujących, nawet gdy proponują złamanie regulaminu Allegro?

kzprk
#9 Pomysłodawca#

Witam,
dziś otrzymałem automatyczną wiadomość od Allegro o spadku jakości mojej sprzedaży poniżej poziomu neutralnego. Wczoraj miałem 710 pkt jakości sprzedaży a dziś rano to -210 (tak minus!)
Ogólną liczbę punktów psuje wynik za odpowiedzi na wiadomości od klientów, tj. -950.
To błąd systemu, czy wynik braku odpowiedzi na wiadomości od klienta z prośbą na złamanie regulaminu Allegro?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

kzprk niestety musisz odpowiadać choćby w sposób lakoniczny na wszystkie pytania klientów .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kzprk Odpowiadaj szybko na zapytania klientów. Allegro tak pkt sprzedawców ale nie swój sklep.

oznacz moderatorów

kzprk
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za podpowiedzi. To brak odpowiedzi na absurdalną propozycję kupującego tak zepsuł statystykę jakości sprzedaży. Nauczka na przyszłość - trzeba zawsze odpowiedzieć.
Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Tz. ocena może jest absurdalna , ale to jest obowiązek sprzedawcy , trzeba odpowiadać klientom nawet na te durne pytania  . Jak kupujesz w stacjonarnym sprzedawca tak samo musi ci odpowiedzieć na wszystkie pytania Nie odpowiadając okazujesz brak szacunku dla klienta 

oznacz moderatorów

mmwsx
#9 Pomysłodawca#

Odpowiadaj na każde pytanie o przedmiot, nawet najdurniejsze.

Spróbuj też skontaktować się z allegro i opisać sprawę, wrzuć screena z wiadomości od klienta, wyjaśnij że proponował złamanie regulaminu, na co oczywiście nie mogłeś się zgodzić. A nuż trafisz na jakiegoś rozumnego pracownika, który przyzna Ci rację i dostaniesz rekompensatę punktową (jest taka możliwość) i jakość sprzedaży wróci do poprzedniego poziomu. Jeśli to klient próbował naruszyć regulamin, to on powinien dostać po d*pie, a nie Ty. Próbować możesz 🙂 Powodzenia

oznacz moderatorów