anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy numery przesyłek nie są wprowadzane automatycznie?

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

Jak wiadomo powinniśmy wpisywać numery przesyłek w zakładce "Zamówienia" i oczywiście je wpisuje, zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego po nadaniu przesyłki status zamówienia automatycznie zmienia się na "wysłane" podczas gdy ten status powinien się zmienić dopiero po wpisaniu numeru przesyłki ?

czy nie jest czasem tak że wraz ze zmianą statusu na "wysłane" automatycznie jest też wysyłany do klienta numer przesyłki a ja niepotrzebnie to dubluję wpisując samodzielnie numer przesyłki?  nie mam tego jak sprawdzić i jest to raczej pytanie do Allegro  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ELEKTROMARKET owszem, nr. przesyłek wpisują się automatycznie, ale pod warunkiem, że masz wykupiony abonament 🙂

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

a co to za abonament?  bo ja płace tylko  za menedżera sprzedaży

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ELEKTROMARKET wystarczy najtańszy, ale jeżeli masz dostęp do menadżera, to masz abonament. Po nadaniu przesyłki powinny numery same wskakiwać. Czasem dzieje się to z pewnym opóźnieniem. 

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

dzięki za info, oszczędzę sobie niepotrzebnej roboty 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@ELEKTROMARKET "dlaczego po nadaniu przesyłki status zamówienia automatycznie zmienia się na "wysłane" podczas gdy ten status powinien się zmienić dopiero po wpisaniu numeru przesyłki ?" - a przypadkiem nie masz tak ustawione tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

mam tak ustawione,

"Jeżeli dodasz numer przesyłki, to automatycznie wyślemy do kupującego powiadomienie z linkiem do śledzenia. Jeżeli zmienisz status ręcznie bez podania numeru przesyłki, nie wyślemy powiadomienia" 

- i to jest dla mnie jasne, ale status wysyłki zmienia mi się  sam  na "wysłane"  zaraz po nadaniu paczki, wyświetla się też numer nadania  tylko  nie mam pewności czy wysyłają też klientowi ten numer z linkiem 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@ELEKTROMARKET "tylko  nie mam pewności czy wysyłają też klientowi ten numer z linkiem" - przecież sam napisałeś, że masz tak ustawione i jak widać jest tam napisane, że "automatycznie wyślemy do kupującego powiadomienie z linkiem do śledzenia"😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

no to gitara 🙂

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

ELEKTROMARKET - jak płacisz abonament za MS j jak z niego korzystasz? - Chyba przecież już tego nie ma. Abonament za MS został wliczony do abonamentu Allegro, co uniemożliwiało jakiekolwiek reklamacje związane z jego działaniem. Od listopada nie można korzystać z MS - brak sekcji "Transakcje".

Pod koniec to Allegro już dosyć skutecznie zniechęcało do korzystania z MS - ciągłe awarie, problemy ze zwrotami prowizji, co godzinę trzeba było się logować. Więc trzeba było się przenieść na All.

Jest spoko. Tylko jedna rzecz mnie denerwuje. Klient ma problem z płatnością, dokonuje przelewu bezpośrednio na moje konto (swoją drogą - od listopada nikt nie mógł wybrać takiej opcji - dlaczego?). Przy korzystaniu z MS przesyłka była widoczna w systemach - InPost, Poczta - przy korzystaniu z Allegro - nie ma takich przesyłek. Trzeba albo zwracać klientowi kasę, albo z własnej kieszeni pokrywać wyższe koszty przesyłek.

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

jak korzystam?  głównie szukam w archiwum starych aukcji do wznowienia bo w Allegro znikają po 60 dniach no i chyba z powodu MS mogę mieć baner firmowy na początku każdej aukcji 

oznacz moderatorów