anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy powinienem przyjąć zwrot

Idź do rozwiązania
GrupaCardiag
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Mam dosyć spory problem. Mianowicie kupujący zakupił na moich aukcjach na FV końcówki wtrysków, które były oryginalnie zapakowane/zaplombowane. Po kilku dniach dzwoni z informacją, że lokalny mechanik u którego zakładał owe końcówki twierdzi, że są one uszkodzone. Na pytanie czy robił to w warsztacie który się tym zajmuje odpowiedział, że nie ale to towar jest uszkodzony(wszystkie 5 kompletów). Są to na tyle precyzyjne urządzenia, ze nie powinien się tym zajmować ktoś kto nie robi tego profesjonalnie. Ów kupujący zgłosił zwrot. Czy mam obowiązek go przyjąć? Dodam, że na towar nie udzielałem gwarancji. Z góry dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
lysy198012
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

@GrupaCardiag, czy mógłbyś opisać jak zakończyła się sprawa z tymi wtryskami?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
GrupaCardiag
#8 Zapaleniec#

 

Dzień dobry, 

@lysy198012 

Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje ale natłok obowiązków i całkowicie o tym temacie zapomniałem.

Sytuacja rozwiązała się tak, że wysłałem email do kupującego z informacją o odrzuceniu jego roszczeń wraz z pełną argumentacją co, jak, dlaczego oraz prośbą o podanie adresu zwrotnego (za pierwszym razem miejscem odbioru był paczkomat). Nie otrzymaliśmy informacji ale mimo to wysłaliśmy na własny koszt paczkę, na adres podany w zamówieniu. Efekt? Nikt paczki nie odebrał.  Kupujący do tej pory nie ustosunkował się do tematu, nie kontaktował się z nami w tej sprawie, nie odbiera też telefonu. Być może to błąd ale końcówki leżą więc zapomniane, na półeczce, czekając co dalej.

Rafał

oznacz moderatorów