Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ po raz kolejny pisze w tej sprawie,jestem ignorowana nikt nic nie robi. Pisałam w starym wątku ale nikt nie czyta bo i po co. Więc zakładam nowy.
znowu ta sama notoryczna sytuacja, zmieniłam czas wysyłki na 2 dni robocze CZYLI ŻE WYSYŁKA W PONIEDZIAŁEK co widać w ofercie. Zrobiłam to z wyprzedzeniem, ponad 2,5 godziny temu a dalej wyświetlacie w ofertach klientom że przewidywana dostawa będzie za 2 dni CZYLI ŻE DOSTAWA BĘDZIE W SOBOTĘ LUB PONIEDZIAŁEK..znowu pretensje będą do mnie i obniżenie jakości i odejmowanie gwiazdek jak nie negatywy. ILE RAZY MAM TO ZGŁASZAĆ??? WIECZNIE WYŚWIETLACIE MI ZŁY CZAS DOSTAWY NAWET JAK ZMIENIAM CZAS WIELE GODZIN WCZEŚNIEJ-wysłałam zdjęcie z 12 rano gdy wpadło zamówienie z deklaracją taką jak poniżej. Teraz wysyłam kolejne zdjęcie już z 17.00 ta sama sytuacja dalej. Już dawno powinno pisać wysyłka w poniedziałek a u klienta we wtorek.
to pisałam rano koło południa- jest 18.00 dalej wpadają zamówienia z deklaracją że mam wysłać paczkę do piątku i dojdzie na poniedziałek..w ofertach pisze,że paczka będzie u klienta w poniedziałek. Dlaczego nikt nie naprawi tego ... systemu, od zmiany czasu wysyłki minęło już ponad 8 godzin a dalej pokazuje moim klientom że jest wysyłka na następny dzięń roboczy...HALO!!
Ustaw 3 dni i wyłącz algorytm .
@petinek_pl Sama zmiana czasu nadania nie zmieni od razu przewidywanego czasu dostawy, Chyba że wyłączysz tę opcję, tak jak sugeruje @mdrogeria
Zrobisz to tutaj.
@w_kiwi to po co jest ta opcja jeżeli nie działa
po pierwsze odnośnik który przesłałaś,nie działa. Kieruje mnie na ogólna stronę.
Po drugie-dzięki za pomoc. Minęło ponad 13 godzin od dokonania przeze mnie zmiany a kolejne zamówienia ciągle wpływają z deklaracja wysyłki w piątek..
Proszę mi teraz powiedzieć co z tym zrobicie- w piątek nie wyślę paczek bo mam urlop i nie będę znowu wariować i w dzikim szale zmieniać planów bo wy nawaliliście jak zwykle..
Ludzie będą mieć pretensje,odejmowac gwiazdki bądź nawet negatywy bo widzieli w ofertach informację że przewidywana dostawa paczki będzie w poniedziałek a to niemożliwe.
Polecą mi statystyki jakości za wszystkie te zamówienia,bo nie wysłane w terminie-choć ja zmieniłam termin ale wy w systemie nie wiedziec czemu nie.
po trzecie - CO TO MA BYĆ???? Może łaskawie dowiem się czemu w ogóle od 12h nic się nie zmieniło,czemu nic nie naprawiliście i czemu dalej wpadają zamówienia z deklaracją wysyłki 1 dzień choć zmieniłam ją na 2 dni ponad 12h temu??Kiedyś taka sytuacja trwała 2h ale nie 13!!!! Nawet nie dostałam wyjaśnienia i nikt nic nie zrobił,dalej jest ten sam błąd! Po całym dniu czekania i prośby o pomoc dostałam tylko suchą wiadomość "Sama zmiana czasu nadania nie zmieni od razu przewidywanego czasu dostawy"...no SUPER... po co taka opcja po co to wszystko skoro po ustawieniu innego czasu wysyłki wyświetlacie inny? To już tak teraz będzie? Nie można wybrać czasu wysyłki? Co to ma znaczyć że sama zmiana nie zmieni od razu....to kiedy zmieni za 3 dni?Za tydzień? LUDZIE!Przecież to naraża sprzedawcę na straty i negatywy CO TO MA ZNACZYĆ!??!?!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ do tej pory po zmianie czasu wysyłki ,zmieniał się czas wysyłki. Nigdzie nie było informacji,że to już nie działa. Po co taka opcja skoro nie można zmienić czasu wysyłki? I proszę o informację jak teraz rozliczycie moje przesyłki- w piątek mam urlop,paczki z deklaracją wysyłki 2 dni i opisem że mam czas na nadanie do piątku wyjdą w poniedziałek. Rozumiem,że nie zaniżą mi jakości sprzedaży bo ja ustawiłam czas wysyłki 2 dni tak jak należy co zresztą widać w zamówieniach z boku (czas wysyłki:2 dni).
Swoją drogą-ręce już opadają na wasze działania. Ciężko zachować spokój.
@petinek_pl przewidywany czas dostawy wyliczamy na podstawie historycznych danych na temat nadawania paczek. Jeśli zazwyczaj Twój czas wysyłki to jeden dzień, zmienisz go na dwa dni, to nie wpłynie to na widoczny przewidywany czas dostawy, ponieważ wciąż z historycznych danych wynika, że nadajesz paczki w jeden dzień.
Rozwiązaniem w sytuacji, gdy chcesz wydłużyć czas dostawy, jest przedłużenie go do przynajmniej 3 dni i wyłączenie dostaw szybszych niż deklaracja tutaj.
W Twoich zamówieniach (licząc od wczoraj do teraz) czas na nadanie paczki to poniedziałek 19.08, więc nie wpłynie to negatywnie na Twoją jakość, jeśli nadasz je w poniedziałek.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ a jak ustawie czas wysyłki na 7 dni a wylaczyc deklaracje szybkich dostaw mozna tylko gdy jest ustawiony czas 2-3 dni to co? Będzie wyswietlane ze wysyłka jutro?
@petinek_pl w takim przypadku przewidywany czas dostawy obliczymy na podstawie Twojej deklaracji. Algorytm przewidywania czasu nadania działa tylko dla deklaracji do 3 dni, dla deklaracji 4 dni i dłuższych do obliczania bierzemy deklarowany przez sprzedającego czas wysyłki.
Zrób zrzut tego posta, podsyłaj go zbulwersowanym klientom, oni zdjęciom bardziej wierzą. Możesz dodać, że jak allegro im obiecało wcześniejszą wysyłkę to niech się do nich teraz zgłaszają ze skargami i żądają tej wysyłki od nich. Tylko zalew skarg od obu stron coś tu może zmienić. A klienci bardziej wierzą obrazkom. Jak coś nie podparte zrzutem to na pewno będzie Twoja wina. Allegro już nawet w stałej, niezmiennej sytuacji (bez normalnych paczek mających wpływ na czas) nie ma pojęcia co ich algorytm wyświetli. Tym bardziej Ty tego wiedzieć nie możesz. A skoro nie wiesz to odpowiedzialność ich. To niech paczki też za Ciebie wyślą xD
Wystarczy czytać ze zrozumieniem
Jeśli klient nie potrafi czytać ze zrozumieniem, to jego problem i oczywiście problem allegro. Jeśli sprzedawca wysłał zamówienie w deklarowanym czasie, reszta nie powinna go obchodzić. W przypadku wystawienia negatywnej opinii opierając się na argumentacji iż paczka doszła później niż klient myślał, taki komentarz allegro powinno usunąć.
@q3qPL każdy normalny człowiek znający polskie przepisy doskonale wie, że taki zapis jest niezgodny z ustawą konsumencką, gdyż jedną z obowiązkowych klauzul informacyjnych jest podanie rzeczywistego czasu wysyłki (eksponowanie opcji, która jest niezgodna z w/w przepisami w każdej innej firmie spotkałoby się z reakcją uokik), allegro się zasłania tym, że przecież sprzedawca deklaruje swój czas wysyłki
Są przepisy i ich interpretacja a uokik interpertuje tak dużo na korzyść allegro, że należy z tym żyć.
@q3qPL miałam dokładnie taka sytuacje. Naprawdę myślisz ze allegro usunęło komentarz? Klient wyzywał mnie i obrażał i to w DYSKUSJI gdzie allegro brało udział. Chodziło tylko i wyłącznie o to ze zobaczyl przewidywany czas dostawy 1 dzien a ja ustawiłam 2 dni,allegro nawet samo mu tłumaczylo ze sprzedawca postapil poprawnie. Ale klient stwierdzil,ze ma to gdzies bo widzial przewidywany czas 1 dzień i nic go wiecej nie obchodziło. Dlatego teraz tak walczę o to ze to nie działa. Nikogo to nie obchodzi a potem obrywam ja. A allegro ma to głęboko. Dlatego chce zeby ktos naprawil ten system!!!
Jak by to powiedzieć, "klienci" bywają specyficzni, dla przykładu, jedna z moich dyskusji wyglądała następująco
kupująca ostatecznie nie odebrała zamówienia wysłanego w terminie, wystawiła negatywny komentarz ozywiście obraźliwy, allegro komentarza nie usunęło ale sam tego nie chciałem, zakończyłem wszelką sprzedaż z tego konta a sprawę skierowałem do sądu. Wystarczy chcieć.
PS widzę, że zdjęcie jest blokowane przez system, dlatego zamieszczam jeszcze link a moderatorów proszę o upublicznienie zdjęcia
https://prnt.sc/yGDz_tPC7gDE
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ aha no i jeszcze jedno. Dostalam informacje od konsultanta:
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, jaki czas deklaracji ustawił sprzedawca w swojej ofercie.
Taa..tylko ze jak sie wejdzie w pierwsza lepsza oferte to to co wyswietla się na stronie oferty to Dostawa: "Przewidywany czas dostaw-paczka jutro w punkcie" więc co ma klient jeszcze sprawdzac? Widzi jak byk ze powinien paczke otrzymac jutro,jest to informacja w zakładce "Dostawa" to nikt nie pomysli ze ma OBOWIĄZEK sprawdzenia szczegolowo w innych miejscach czy aby na pewno to prawda.. Pracownicy ogarnijcie się
Co do interpretacji, wydaje mi się że ludzie w amoku widząc "dostawa jutro" nie weryfikują dokładnie co to oznacza a jest jasno opisane, że to przewidywany czas dostawy. Kupujący oczywiście może pragmatycznie podejść do sprawy i dopytać o dostawę sprzedającego ale zazwyczaj tego nie robi mając na końcu pretensje do sprzedawcy.
Allegro powinno zająć się tematem gdyż informowanie o czasie dostawy obliczonym na podstawie średniej w formie, w której jest wyświetlanie obecnie może wprowadzać w błąd.
Jak zauważyłem, problem przewijał się już wielokrotnie, pytanie czy ktoś już ciągnął wątek dalej - do uokiku. Jeśli macie jakieś informacje na ten temat, chętnie poczytam 🙂
@q3qPL mogę spytać jak skończyła się sprawa w sądzie?
Sprawa dopiero trafiła przed sąd, "klientka" otrzymałą uprzednio wezwanie do zapłaty na wiloczną szkodę, nie dotrzymała terminu, sporządzony został wniosek do sądu. Z doświadczenia, sprawa jest wygrana. Jeśli ktoś jeszcze ma takie problemy, zapraszam do kontaktu, chętnie pomogę i doradzę w miarę wiedzy i kompetencji.
@petinek_pl Szczerze mówiąc, kompletnie nie rozumiem klientów którzy robią aferę z powodu jednodniowej różnicy w czasie dostawy - obojętnie czy jest ona wydumana, czy rzeczywista. Chyba nikt nie kupuje na Allegro leków ratujących życie, bez których nie dotrwałby do następnego dnia.