anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nie chce przyjąć reklamacji na paczkę

Waldekke
#9 Pomysłodawca#

Klient zwraca zakupiony towar przez allegro smart. Nadał paczkę 2 kwietnia która utknęła między oddziałami. Od 6 kwietnia jest informacja , "W trasie".  Przesyłka jest transportowana między oddziałami InPost.

Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię ustalić co się dzieje z przesyłką. Pani nie chciała przyjąć mojej reklamacji twierdząc , że powinien to zrobić klient , który zwraca towar do mnie. Tłumaczę Pani , iż to ja wysyłałem do niego paczkę a on robi do mnie zwrot. Uparła się , że ja nie mogę złożyć reklamacji.

Co ? jak osoba która zwraca  towar, nie będzie miała ochoty dzwonić do inpost bo  zrobił swoje, a teraz czeka na zwrot środków za zwracany towar?

Dlaczego ja nie mogę zgłosić reklamacji przy zwrocie skoro dotyczy pierwotnie mojej wysyłki zamówienia przez allegro ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ares_
#14 Krzewiciel#

Jak byś zadzwonił chwilę później na infolinie do InPostu i rozmawiał z inna osobą to prawdopodobnie powiedziała by Ci zupełnie coś innego 😉 To standard u nich. 

Wyślij zapytanie do nich przez formularz kontaktowy, w moim przypadku zawsze to pomagało i paczki się odnajdywały. 

https://inpost.pl/formularz-kontaktowy

oznacz moderatorów

Waldekke
#9 Pomysłodawca#

Wysłałem zapytanie . Jednak wydaje mi się , że tak to nie powinno działać .

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Waldekke 
Reklamacja może zostać zgłoszona przez każdą ze stron. Pierwszeństwo jednak ma Nadawca przesyłki (w tym przypadku Nadawca zwrotu - Kupujący, który zakupił a następnie zwraca dany przedmiot). Jeśli reklamację złoży Odbiorca (w tym przypadku Odbiorca zwrotu), Dział Reklamacji może wymagać podczas jej rozpatrywania zrzeczenia się praw do roszczeń od Nadawcy przesyłki (Nadawcy zwrotu). 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@InPost @Waldekke 

bot z inpostu wprowadza cię w błąd jak zwracający przesyłkę zrobi reklamację to mu inspot odpowie że Ty miałeś to zrobić

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Waldekke  po prostu

1 NIech Ci kupujący napisze upoważnienie do reklamacji - to powinno znacznie ułatwic załatwienie sprawy bo rozwiąze problem kto ma reklamacje składać

2 Tak czy inaczej załatwiaj wszystko na piśmie. To dużo bardziej skuteczne niż rozmowa telefoniczna gdzie za chwilę usiądzie inny konsultant  i powie coś innego

Powodzenia

oznacz moderatorów

Klaudiusz1983
#12 Orędownik#

@Waldekke 

Prawo pocztowe jasno to określa.

W tym przypadku reklamację składa nadawca.

Owszem adresat również może złożyć reklamację, ale po zrzeczeniu się roszczeń przez nadawcę.

Reklamację składa się po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki.

oznacz moderatorów

Waldekke
#9 Pomysłodawca#

Paczka się znalazła jednak trwało to sporo czasu .

oznacz moderatorów