anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak poprawić jakość sprzedaży w kwestii "Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów"

MAMY ROZWIĄZANIE!
e-modo
#1 Nowicjusz#

Jak poprawić jakość sprzedaży w kwestii "Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów" .

Przez jednego maila pozostawionego bez odpowiedzi (w mailu było stwierdzenie klienta) (po czym dalszy ciąg był przez telefon) zapomniałem odpisać i z tego tytułu mam średni czas odpowiedzi :99h 59m. Dzięki temu uzbierałem tylko -365 pkt...

Z góry dziękuję za odpowiedź i dodam, że już na wszystkie pytania odpowiadam... 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Adekpol
#13 Ambasador#

Automatyczna odpowiedź (autoresponder) " w ciagu kilku chwil skontaktujemy się z Tobą bla bla bla" 

Na ten moment przez 30 dni ten jeden brak odpowiedzi będzie bolał jakość sprzedaży 

oznacz moderatorów
e-modo
#1 Nowicjusz#

dzięki... a znasz jakiś konkretny program bo allegro nie posiada takiej opcji. a Po 2 czy da sie kilka kont pod łączyć pod 1 respondera?

 

oznacz moderatorów
Adekpol
#13 Ambasador#

Myślę że aktualnie większość poczt ma taką opcję, jakiej poczty używasz?

oznacz moderatorów
eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Autorespondery skrzynek pocztowych niestety odpowiedzą na adres powiadomienia@allegro.pl, zamiast na adres Kupującego.

Najlepiej skorzystać z dedykowanych narzędzi na przykład Autorespondera wiadomości email Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-poczty-email/o_narzedziu/

oznacz moderatorów