anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uniknąć kilkukrotnie nieudanego kupna od jednego klienta

Idź do rozwiązania
luksaczek89
#7 Wielbiciel#

Więc tak się ma sprawa... jakiś czas temu pewna Pani zadała mi pytanie w sprawie wystawionego przeze mnie przedmiotu. Po krótkiej wymianie zdań zakupiła go. Kilka dni płatność wisiała jako "rozpoczęta" . Ale nie doszła do skutku. Więc poslalem do tejże Pani wiadomość z pytaniem...czy może napotkała jakieś problemy czy coś w tym stylu. Spotkałem się tylko z ciszą . W końcu płatność została anulowana (chyba jak się domyślam przez Allegro) i pojawiła się obok niej informacja "nieudana". No i wszystko byłoby okej ... gdyby nie to że dziś ta sama pani kupiła ten sam produkt i znów płatność od kilku godzin wisi jako "rozpoczęta" . Niewiem ...zacząłem się bawić w sprzedaż tutaj od niedawna...ale wydaje mi się że chyba z mojej strony nie wyszedł żaden błąd 😞  i padłem ofiarą...żartu ? Co z takim czymś zrobić ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

Na czarną listę wpisz 🙂

Wtedy po raz kolejny nie kupi. https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/czarna-lista#/

oznacz moderatorów
_Likos_
#16 Inspirator#

@luksaczek89 mozesz wpisac na czarna liste jak radzi xyz96 . Możesz też spróbować skontaktowac sie z kupującą ( jesli nie odpisuje to może telefon, chociaż zawsze co na piśmie to na pismie) . Także mam klienta który już 2 czy 3 razy kupował i ciągle płatnośc nie udana. Nie wiem gdzie jest problem ale ja daje klientowi szanse. Jełsi wpłata nie wchodzi po 10 dniach anuluje transakcje i występuje o zwrot naliczonej prowizji. Ot i tyle. Klienta póki co nie wpisuje na czarną liste bo być może to kłopoty techniczne albo brak umiejętności. Klient sie nauczy i bedzie kupował:)

oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

Kiedy widze, ze jakas platnosc po zakupie wisi niezrealizowana przez 3-4 dni, to pisze do kupujacego wiadomosc o mniej wiecej ponizszej tresci. Czesto okazuje sie, ze kupujacy albo zapomnial zaplacic, albo nie zauwazyl, ze platnosc nie przeszla.

"Dzien dobry. Pare dni temu dokonaliscie Panstwo zakupu, jedna platnosc nie zostala do tej pory zrealizowana. Zwracamy sie z prosba o informacje, czy napotkaliscie jakies problemy, czy moze zrezygnowaliscie z zakupu. Bylibysmy wdzieczni za odpowiedz, poniewaz w tym drugim przypadku pozwoli nam to wystawic przedmiot ponownie na sprzedaz."

oznacz moderatorów
uEdka
#21 Demiurg#

@accadia w ustawieniach zamówień można włączyć automatyczne powiadomienia kupującego o braku wpłaty.

oznacz moderatorów
deymon_pl
#9 Pomysłodawca#

@accadia o ile ma sie wykupiony abonament:)

oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

Wlasnie zastanawiam sie nad podstawowym abonamentem, ale ciagle sie waham czy warto

oznacz moderatorów