anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży/ wysylka i dostawa

Happymeble
#8 Zapaleniec#

W zakładce Jakość sprzedaży mam kilka rzeczy "wymagających poprawy". Zastanawiam się jak to zrobić.

Na Allegro sprzedaję meble na zamówienie, więc produkcja mebla zajmuje parę tygodni. Jak to się tyczy do wysyłki w 24h? przecież to nierealne. Czy allegro podchodzi do tego w jakiś inny sposób.

Problem mam też z odbiorem w punkcie. Meble dostarczamy do domu klienta. I tylko taka opcja wchodzi w grę. Mamy też darmową dostawę własnym transportem, więc dostawy z Allegro i Smart też się nie "łapią".

Jak z tego wybrnąć?

Czy jest jakaś opcja, żeby podwyższyć punkty w tych zakładkach Jakości Sprzedaży?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderator
Moderator

@Happymeble Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie "Dobry" i jest to super wynik. Udostępnianie Smart! lub deklarowanie wysyłki w 24h pozwoliłoby Ci zdobyć dodatkowe punkty, ale nie posiadanie tych opcji nie wpływa negatywnie na Twoją jakość. W Twoim wypadku więc ważne, żeby dbać o zadowolenie kupujących, a z oferowaną metodą dostawy widać, że to się sprawdza i wszyscy kupujący w Twoich ofertach są zadowoleni z zakupów u Ciebie. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Happymeble
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Jak jednak podwyższyć ilość punktów? Wpływają one na pozycjonowanie? Czy jest jakiś inny sposób na pozyskanie dodatkowych punktów? To jednak jest 130 punktów możliwych do zdobycia, których ja nie mam jak zdobyć ze względu na rodzaj towaru i dostawy wewnętrznej.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Happymeble bez spełniania warunków podanych w tych obszarach (czyli dostawy Smart! i wysyłki w 24h) nie da się "nadrobić" dodatkowych punktów. Zwróć jednak uwagę, że w Twojej kategorii wszyscy sprzedający mają takie same wyzwania związane np. z wysyłką ponadgabarytowych przedmiotów lub dłuższym czasem dostawy ze względu na indywidualne ustalenia. Panel jakość sprzedaży nie jest widoczny dla innych jest to bardziej informacja dla Ciebie jak radzisz sobie jako sprzedający. Kupujący widzą tylko dane z obszaru obsługi klienta czyli procent poleceń i oceny innych kupujących. Jakość sprzedaży wpływa na wyniki trafności, ale w obszarze obsługi klienta. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Happymeble
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za szybką i rzeczową odpowiedź.

oznacz moderatorów

orbitkownia_pl
#10 Popularyzator#

na 130 transakcji 20 komentarzy , wystarczy jeden negatyw (bo allegro napisało że towar dojdzie szybciej niż zadeklarował sprzedawca) i wszystko pada, 110 osób nie wystawiło komentarza bo nie ma zachęty, kiedyś zachętą był komentarz zwrotny teraz nie ma sensu się wysilać. Oczywiście allegro nie widzi nic złego w "częściowym" ocenianiu, na vinted jest tak że z automatu dostaje się pozytywny komentarz jeśli druga strona nie ma zastrzeżeń do zakupu. Allegro "nie da się" 

oznacz moderatorów