anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jedna przesyłka zamiast kilku

Client:63649077
#7 Wielbiciel#

Klient przez Smarta zamówił 1x łyżkę do butów oraz 1x proszek do prania. Oba produkty są na innych cennikach dostawy (max 10 łyżek oraz max 5 proszków). W zamówieniu wyszło, że ma to być wysłane w 2 przesyłkach. Zamówienie jest jednak na tyle małe, że spokojnie zmieści się w 1 przesyłce, więc tutaj rodzi się moje pytanie - czy można takie zamówienie przesłać w 1 przesyłce i czy wpływa to jakoś na jakość wysyłek? Oraz kolejne pytanie - czy można temu jakoś zapobiec, żeby następnym razem system wykrył, że takie małe zamówienie zmieści się w 1 przesyłce?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:63649077 jak zamówił w jednym zamówieniu możesz wysłać w jednej paczce. Jak oddzielne zamówienia to lepiej wysłać w dwóch paczkach

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Ja ostatnio wysłałam Smarta klientowi w dwóch paczkach, chociaż złożył cztery odrębne zamówienia. Numery listów przewozowych do tych "niewysłanych"  musisz wtedy dodać ręcznie.

Raczej będę teraz już wysyłać zgodnie z zamówieniem 🙂

Być może wpływa to na jakość sprzedaży i może też skomplikować ewentualny zwrot.

 

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI do każdego zamówienia musi być unikalny numer przesylki.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

@Client:44052296  napisał(a):

@CHECINIAKI do każdego zamówienia musi być unikalny numer przesylki.


Jeżeli dwa zamówienia mają ten sam numer listu przewozowego, to po odebraniu przesyłki przez kupującego oba widnieją jako "dostarczone". 

Ale nie polecam tak robić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:63649077 Wysyłaj zgodne z zamówieniem, nie kombinuj bo może się na tobie to zemścić.

oznacz moderatorów