anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy będzie można normalnie i bez problemów nadawać paczki -

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Już mi ręce opadają.


Po raz kolejny błąd i nie wiem dlaczego ....
Zamówienie c3acb7d0-ed6c-11ec-a57a-13d83b68bbfc

Rodzaj przesyłki: Allegro One Punkt (One Kurier)

Tajemniczy błąd:

Błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki:Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Prodrone_pl Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. Zgodnie z komunikatem - zespół techniczny pracuje nad usunięciem przyczyny problemu.

Za nieprawidłowości przepraszamy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Tak, ale już od tygodnia borykam się z takimi problemami. Odrobinka cierpliwości to stanowczo za mało ...

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Ponawiam prośbę.
Za chwilę obniżycie mi oceny. Klient się wścieknie.... a oberwie kto ? sprzedawca.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Prodrone_pl, jeśli chodzi o wspomniane zamówienie, dowiedziałam się, że kod pocztowy nadawcy nie jest obsługiwany przez przewoźnika. W przyszłości możesz sprawdzić, czy usługa jest dostępna dla danego kodu pocztowego. 🙂 Kurier nie odbierze przesyłki w tym miejscu. Możesz zmienić kod nadania na obsługiwany przez One Kurier i w tym miejscu kurier będzie mógł odebrać od Ciebie tę paczkę.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Zamówienie z 16-tego a ja teoretycznie dalej nie mogę nadać. Nie wspomnę o sprzecznych informacjach otrzymywanych ze strony allegro. Moderatorka podaje, że nie mogę a pomoc na allegro, że kod jest obsługiwany. Pomoc okazała się pomocna...
"W komunikacie wyświetla się, że nasz odpowiedni dział został poinformowany o tym problemie więc zalecam po prostu cierpliwość w tej kwestii."

Rozumiem, że mam przekazać klientowi : zalecam po prostu cierpliwość w tej kwestii...

Rozwiązałem problem wysyłając przez mój sklep i na mój koszt. Zresztą tak jak i poprzednie zamówienia.

 

 

oznacz moderatorów

Client:106638961
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów