anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zrezygnował z anulowania zakupu, chce towar ponownie kupić

SUGA-store
#7 Wielbiciel#

Klient zakupił towar, opłacił go, po czym anulował transakcję, po chwili zadzwonił że jednak przez pomyłkę zakup anulował.

Wszystko miało miejsce wieczorem w piątek, środki z allegro jeszcze nie wpłynęło na moje konto.

Czy jest gdzieś funkcja kasacji anulowania? Klient nie może tego namierzyć, ja też tego nie widzę u siebie w opcjach.

Aby klient mógł ponownie kupić towar, muszę zwrócić mu pieniądze, a one nie zostały jeszcze zaksięgowane na moim koncie.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Na twoim koncie czy koncie AF? dlaczego kupujący nie może kupić powtórnie bez zwrotu środków?

oznacz moderatorów

SUGA-store
#7 Wielbiciel#

zamykam temat, nie wiedziałem o istnieniu AF. widzę że płatność została cofnięta z automatu.

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@SUGA-store Po anulowaniu klient musi kupić to samo ponownie. 

oznacz moderatorów