anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

komplet /zestaw

MAMY ROZWIĄZANIE!
eveeanime
#12 Orędownik#

chcę wystawić na sprzedaż dwa produkty razem w jednej ofercie .chcę mieć pewność ,że kupujący ..nie będzie miał prawa zwrotu 1 produktu.  albo całość  albo nic. domyślam się że lepiej napisać  komplet. (a może nie?)

Czy muszę jakoś  specjalnie w opisie oferty zaznaczyć że nie ma możliwości zwrotu 1 przedmiotu?

Czy również tak to będzie w  sytuacji reklamacji ?

Czy wtedy  kupujący musi odesłać całość czy  tylko wadliwy  jego zdaniem produkt???

hmmm?

 

 

 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

eveeanime lepiej ustawić komplet . Jeśli produkty będą w jednej ofercie nie będzie możliwości zgłoszenia zwtotu inaczej niż całości . W przypadku reklamacji to już sprawa dogadania kupujący - sprzedający .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@eveeanime A to  jest komplet czy 2 sztuki? Sądzisz że klient nie zwróci 1sztuki, za dużo tu, na AG ma nauki, żeby mu nie doradzono. Ale próbuj.😁

oznacz moderatorów
eveeanime
#12 Orędownik#

w  skład kompletu wchodziły by  2 różne produkty  po 1 sztuce z każdego

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

lew433 jeśli wystwi 2 szt jako komplet w jednej ofercie kupujacy nie będzie miał możliwości zgłoszenia zwrotu tylko części . Nie zgłosi zwrotu przez system nie bedzie darmowej przesyłki zwrotnej .Zgłosi całość odeśle pół ... taak też się może zdarzyć 😁🤣

oznacz moderatorów
eveeanime
#12 Orędownik#

i co wtedy ? trzeba chłopaków z Bałut wysłać?  Czy Allegro  ogarnia? w sensie ..jakas pomoc?  bo dyskusje  z tego co wiem to bagno z Wiedzmina

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

eveeanime możesz liczyć tylko na to , że trafisz na uczciwego klienta , jak trafisz na PACJENTA eeeeeeeeeeeeeeehhhh ..😎

oznacz moderatorów
eveeanime
#12 Orędownik#

ok   dzięki  wielkie 😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria Po raz kolejny nazywasz kupujących pacjentami, czym rażąco i po chamsku naruszasz regulamin AG.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@eveeanime Wystawiając wpisz 1 komplet, nie pisz, że wystawiasz 2 sztuki. Sprzedaj jako komplet. Na zdjęciach też pokaż komplet i nie pisz, że cena dotyczy jednej sztuki. Po odstąpieniu od umowy kupujący będzie musiał odesłać komplet. Przy reklamacji także kupujący będzie reklamował komplet.

oznacz moderatorów
eveeanime
#12 Orędownik#

Uwielbiam  takie konkrety...super  dzięki  jesteś boski

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wiem 🙂

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Przecież eveeanime wyraźnie napisał, że chce wystawić 2 różne produkty jako komplet. Więc chyba logiczne jest przy wystawianiu wpisuje się komplet (2 produkty) a nie 2 sztuki (2 jednakowe produkty).

Jednak xyz96 tego nie zrozumiał i musiał napisać swoje wyjaśnienie. 

Dodatkowo xyz96 stracił w tym przypadku swoją "czujność i spostrzegawczość". A co w przypadku, gdy np. do do telewizora sprzedający dołączy uchwyt do niego nie pasujący? Chociaż napisze, że pasuje? Ale sprzedawca chce się go "pozbyć", gdyż nikt go nie kupuje? Lub dołączy jakiś inny "badziewiasty" i wadliwy staroć?

Odpowiedź xyz96 byłaby całkiem odmienna, gdyby podobny wątek założył kupujący. Założę się o 100%.

Też sprzedaję zestawy produktów  składające się z np. z 5-10 różnych przedmiotów, lecz nigdy nie utrudniałem kupującym zwrotu części z nich. 

W ty miesiącu miałem 2 zapytania odnośnie zwrotu części zestawu - oczywiście wyraziłem zgodę, lecz do tej chwili nie otrzymałem żadnego zwrotu. Więc myślę, że jeśli nie chce się "wypchać" przysłowiowego jakiegoś "betona" w zestawie, to nie powino być problemu z jakimiś zwrotami.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów