anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto pokrywa koszt zwrotu nieodebranej paczki Inpost Smart?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ARTLY_PL
#3 Debiutant#

Wysłałem paczkę do Klienta ze Smartem, Klient nie odebrał paczki w terminie i paczka wróciła do mnie. Teraz Klient prosi o ponowne wysłanie - nie ma problemu, tylko czy:

- Czy Inpost obciąży mnie kosztami zwrotu przesyłki Smart, z powodu nieodebrania przez Klienta?

- Druga przesyłka nadana do tej samej transakcji będzie jako Smart, czyli ja jako sprzedawca za nią nie zapłacę?

miał ktoś takie problemy?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ARTLY_PL  Nie możesz stworzyć do tej samej aukcji drugiej etykiety SMART. Poproś klienta o dopłatę do ponownej wysyłki i tym razem niestety ale wg cennika Inpostu czyli drożej 🙂  Zwrot jest za darmo.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
ARTLY_PL
#3 Debiutant#

Czyli lepiej żeby Klient odstąpił od umowy i kupił jeszcze raz? Dobrze myślę?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie obawiasz się perturbacji przy zwrocie prowizji, to można tak to rozegrać.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@ARTLY_PL Tak jak powiedział @xyz96 , wpierw spytaj klienta czy Ci potwierdzi odstapienie od umowy ( wtedy nie będzie problemu ze zwrotem prowizji). I niech kupi jeszcze raz. Wtedy nie zapłaci za wysyłkę

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów