anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący ma towar a allegro twierdzi że nie ma

VENEA_VANEO
#7 Wielbiciel#

Cześć allegrowicze! ☺️ 

Jestem początkującym sprzedawcą i niezłego piwa sobie naważyłam, błędy nowicjusza.

Kupujący zamówił sporo towaru z prośbą o szybką wysyłkę (prezent na koniec roku szkolnego - uzasadnione). 

Zauważyłam, że kupujący jest niedaleko mnie, dlatego po rozmowie telefonicznej towar dostarczyłam osobiście.

Obecnie kupujący otrzymuje maile, że nie ma towaru oraz inne powiadomienia. Również to zaniża mi statystyki.

Allegro chce abym dodała numer listu przewozowego którego nie mam. 

Co mogę zrobić aby to rozwiązać i aby allegro uznało, że wszystko jest w porządku? 

Porady pani z allegro żeby kupujący anulował zakup nie pomagają, kupujący informował mnie że nie ma takiej możliwości ponieważ zamówienie jest z konta firmowego. 

Co robić? Pomocy! 😄

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_Likos_
#20 Guru#

@VENEA_VANEO  jsłi kupujący wie o całej sprawie i nie ma nic przeciwko najprościej- wyślij mu pusta koperte. List przewozowy pojawi sie w systemie i sprawa sie załatwi.

Czas wysyłki pwenie i tak troche bedzie w plecy lecz przynajmniej zamkniesz temat

Najważniejsz jednak - skonsultować i poinformować o wszysdtkim kupującego - aby nie byl zaskoczony.

oznacz moderatorów

VENEA_VANEO
#7 Wielbiciel#

zastanawiałam się nad tym bardzo poważnie aczkolwiek nie byłam przekonana, kupujący o wszystkim wie. Bardzo dziękuję za opinię, chyba tak zrobię 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@VENEA_VANEO Dziś otrzymałaś informację od naszego pracownika, że niestety nie mamy możliwości ręcznego anulowania przesyłki, usunięcia z jakości sprzedaży ani zmiany statusu.  Dlaczego bardzo mi przykro, ale  nie mogę zaproponować Ci innego rozwiązania. 

Co warto podkreślić na przyszłość, konta firmowe mają możliwość anulowania zamówienia dopóki: