anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki która do mnie wróciła. Co teraz?

Idź do rozwiązania
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
mdrogeria
#21 Demiurg#

himarysia decyzji nie podejmuj sama , poinformuj kupujacego mailem o powrocie przesyłki i czekaj na informacię zwrotną .

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dziekuje. Jak długo powinnam czekać? Telefon podany przez kupującego to pomyłka. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@boutiqueartcom Teraz oddaj mu wpłatę. Możesz pomniejszyć zwracaną kwotę o koszty przesyłki i powrotu paczki, jeżeli kupujący nie odstąpił od umowy i jeśli powrót paczki był płatny. Jeżeli odstąpił od umowy, możesz pomniejszyć tylko o koszt powrotu paczki. Gdyby kupujący domagał się ponownej wysyłki, powinien za nią dodatkowo zapłacić.

oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

Skontaktuj się z odbiorcą ,niech ci wyjaśni powód nieodebrania bo tych może być wiele (choroba ,urlop lub inny nieplanowany wyjazd ,lub rezygnacja z zakupu ) następnie razem ustalcie czy masz mu zwrócić środki czy on zapłaci za ponowną dostawę a ty mu wyślesz .

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dzięki. Przy sprzedaży od osoby prywatnej nie ma zwrotów wiec nie może zrezygnować po fakcie. Nie wiem jak długo powinnam czekać . Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

himarysia nie podejmuj decyzji za kupujacego !!!!, oddasz środki jak wyrazi chęć i poinformuje Cię o rezygnacji z zakupu .

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dzięki. To sprzedaż prywatna wiec nie mize chyba zrezygnować z zakupu ? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@boutiqueartcom Kupujący może zrobić zwrot i kupić ponownie i nie musi dodatkowo płacić za przesyłkę, należałby się złapać kontakt z kupującym a jeżeli nie masz możliwości to zwróć mu wpłatę.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Kupujący nie może "zrobić zwrotu" bo to sprzedaż na Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dziekuje za odpowiedz. Kupujący nie odpowiada, nr tel podobno pomyłka. Nie wiem co robić i czy powinnam trzymać ten produkt w nywskinvzonosc aż się odezwie? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

himarysia czekaj aż się odezwie .

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Jak długo ? Tel to pomyłka 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@boutiqueartcom Teraz oddaj mu pieniądze. Na Allegro Lokalnie nie zwrócisz wpłaty systemowo, przez Allegro Finanse, możesz oddać tylko na numer rachunku wskazany przez kupującego. W wyjątkowych przypadkach, Allegro może cofnąć wpłatę systemowo kupującemu na Allegro Lokalnie - pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=70d99e7b-80c7-411c-bb2f-1ea90a88d7e8&subjectId=16583e36-5...

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dzięki. Noe może chyba zrezygnować bo kupił od osoby prywatnej. Tel podał błędny a na wiadomości nie odpisuje 😞

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@boutiqueartcom 

Ja mam taką półkę i odkładam takie nieodebrane (pod warunkiem, że nie jest to szybko psująca się żywność) 😀 i leży tam do 2 lat, czyli maksymalny czas na złożenie reklamacji.

Żadnych tam dodatkowych kontaktów z kupującym, w cenie przesyłki i produktu nie mam wkalkulowane dopieszczanie klientów. 

Jak klient zechce i się odezwie, to proszę o opłatę za ponowną wysyłkę. Nie mam prawa zakłócać mu spokoju jakimś drobnostkami. 

 

oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

2 lara? Przecież to sprzedaż u osoby prywatnej i nie można zrezygnować ani zwrócić ?

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@boutiqueartcom, należy ustalić, czy Kupujący, który nie odebrał przesyłki, chce odstąpić od umowy - oczywiście w przypadku sprzedaży niekonsumenckiej masz prawo nie zgodzić się na przyjęcie zwrotu. Jeśli ustalicie, że paczka ma być wysłana ponownie, Kupujący powinien pokryć koszt ponownej wysyłki. Z naszej strony możemy zweryfikować dane Kupującego i wysłać do niego komunikat z prośbą o kontakt z Tobą. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
boutiqueartcom
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry . Tak zrobiła i milczy. Wysłałam też zgłoszenie do allegro.

Jak długo mam trzymać towar ? 

POZDRAWIAM

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@boutiqueartcom, widzę, że otrzymałaś od nas odpowiedź na to pytanie 12 lipca. 🙂 

Jedną z możliwości jest wyznaczenie Kupującemu dodatkowego (ostatecznego) terminu na odebranie towaru. Po tej czynności i w przypadku braku reakcji z jego strony, możesz odstąpić od umowy (art. 491 KC).

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów