anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił zwrot towaru, ale nie odesłał go i nie ma z nim kontaktu

SzukamLampy
#9 Pomysłodawca#

Witamy,

Kupujący zgłosił nam 9 dni temu zwrot towaru bez podania przyczyny. Rozmawialiśmy wtedy z Panią i informowaliśmy, że ma odesłać produkty i wtedy dostanie zwrot wpłaty. Od tamtego czasu nie mamy z Panią kontaktu. Nie otrzymaliśmy przesyłki zwrotnej, Pani nie odpisuje ani nie odbiera telefonu. Co powinniśmy w takiej sytuacji zrobić? Czy Klient ma jakiś określony czas, w którym powinien przesyłkę zwrócić?

Pozdrawiamy,

Zespół Szukam Lampy

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Na odesłanie towaru po zgłoszeniu zwrotu kupujący ma 14 dni. Być może klientka zrezygnowała ze zwrotu. Nic nie musicie robić, nie występujecie o zwrot prowizji i tyle.

oznacz moderatorów

SzukamLampy
#9 Pomysłodawca#

Ok, dzięki wielkie za pomoc 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

SzukamLampy nic ,czekaj , zgodnie z UK możesz wstrzymać zwrot środków do podjęcia przesyłki zwrotnej .

oznacz moderatorów