anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadanie paczki etykietą z hurtowni

MAMY ROZWIĄZANIE!
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#

Witam.

Nadałam paczkę typowo w hurtowni do mojego Klienta, po czym dodałam numer paczki na Allegro.

Paczki są dostarczone, po sprawdzeniu, jednak nie zmienił się ich status, na allegro cały czas są w przygotowaniu. 

Czy jestem w stanie to jakoś zmienić?

Proszę o pomoc, bardzo mi zależy.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
pinsplash
#21 Demiurg#

@dobrynawykeu jaki przewoźnik? moze allegro z nim nie wpółpracuje ( tzn nie ma podpietego sledzenia do swojego systemu)?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#

Przewoźnik InPost

oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dobrynawykeu Podaj mi proszę, o które zamówienie dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#

Jest ich kilka: 

  • ccdd19c2-4ade-11ec-9bde-f3f6fb9d5a62 (dziś dostarczone), 
  • b3c1aa41-4850-11ec-b4ed-a71d3cc10a56, 
  • 9e15e780-47ae-11ec-a074-e79083b9cb04,
  • b77fb532-4546-11ec-9be4-75a93a5de8ba,
  • 29804fa1-4539-11ec-a206-a759ac229145,
  • 96acd931-4516-11ec-876b-01934bbbf234.

Jest możliwość sprawdzenia, jak klient widzi status zamówienia?

 
 
 
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dobrynawykeu Dziękuję, w jaki sposób dodawałaś status przesyłek u nas? Możesz mi pokazać zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, gdzie będzie to widoczne? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#

dodawanie przesyłek.png

 

W tym miejscu lub zauważyłam, że automatycznie zostały one dodawane po wysłaniu maila z numerem paczki za pośrednictwem Sky-shopa. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dobrynawykeu Bardzo dziękuję, sprawdzimy to dokładnie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dobrynawykeu Dostałam już potwierdzenie, że statusy nie są aktualizowane, ponieważ Twoje przesyłki nie były nadane przez Wysyłam z Allegro lub Menadżer InPost, stąd nie otrzymaliśmy ich statusów. Aby tak się stało, musimy otrzymać takie informacje od zintegrowanego przewoźnika.  InPost nim jest, ale jeśli przesyłka nie jest nadawana przy wykorzystaniu zaszyfrowanego adresu email to wówczas nie otrzymujemy automatycznych zmian statusów. W takiej sytuacji spróbuj proszę skontaktować się administratorem Sky-shopa, być będą w stanie pomóc Ci powiązać konta tak by numery i adresy (koniecznie zaszyfrowane) zaciągały sie automatycznie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#

Dobrze, w takim razie skontaktuje się ze Sky-shopem w tym celu.

Ale w takim razie - co ze sprawdzonymi paczkami? 

Jesteście w stanie zmienić ich status? 

oznacz moderatorów
dobrynawykeu
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dobrynawykeu Niestety nie ma możliwości, abyśmy dodali takie statusy poza systemem. To co możesz zrobić, to zadbać o poprawność przekazywania adresów i numerów w kolejnych zamówieniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów