anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam jedną taką sytuację gdzie komuś nie pasował produkt więc odesłał i był normalnie zwrot, pieniążki od razu przekazane i zwrot zaakceptowany, dodatkowo produkt został u kupującego bo nie chciałem go  obarczać odsyłaniem wadliwego produktu.

Mimo to w dalszym ciągu negatyw kupującego widnieje a został wystawiony jeszcze przed uzgodnieniem zwrotu, tak to rzeczywiście działa ? Myślałem że zwracając towar itp jakby traci się możliwość wyrażenia opinii na temat tego produkt bo jakby transakcja została cofnięta?

Mogę poprosić allegro żeby usunął ten komentarz? 

 

Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

Z panelu ,, moje oceny ,, poproś kupującego o usunięcie  , ale najlepiej skontaktuj się czy ma taką chęć .

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

Było to 2 miesiące temu już ponad i była wysłana prośba. Więc już sie przedawniła a kupujący ma to w dupie.

Nie pytam o takie standardowe procedury bo to już wszystko niedostepne.

Najbardziej chciałbym sie dowiedzieć czy mam prawo żądać sam żeby usuneli ten negatyw?  Czy rzeczywiście jest tak że osoba która dokonała zwrotu nie ma prawa do wyrażenia opinii.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#17 Koryfeusz#

@xyz96 Będąc fair to zdanie powinno brzmieć : " Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii. Nawet jeżeli ta opinia jest krzywdząca, nie ma nic wspólnego z prawdą oraz sytuacją jaka miała (lub nie miała ) miejsce"

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@pinsplash Nie, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii zgodnej z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Opinia zazwyczaj jest krzywdząca, ale musi być zgodna z prawdą. Krzywdę w takim przypadku wyrządza sobie sprzedawca.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

Poprosić oczywiście możesz, ale zwrot wpłaty nie jest wystarczającym powodem do usunięcia oceny. Gdyby kupujący poprosił o jej usunięcie, byłaby usunięta. Może to zrobić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

xyz96 tak , jak będzie chciał , dlatego sugeruję kontakt , a jeśli wyrazi chęć prościej dla obydwu stron jak opisałem wcześniej .

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#19 Nestor#

@Nasze-Nadruki nie zwrot tylko reklamacja sam wspomniałeś że produkt wadliwy 🙂 jak zwykle klient dokonał zwrotu zamiast reklamować, i wystawił nega skoro towar wadliwy miał prawo 🙂

Możesz poprosić o usunięcie https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-usunac-ocene-wystawiona-sprzedajacemu...

________
Κώστας
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

kostas11 czemu przesądzasz , może Nasze-Nadruki się dogada .

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

w czym problem jest juz 98% smart wroci 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Negatyw a zwrot

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

Udało się godzine temu inną sprawę dogadać, ale jestem przerażony ogólnie tym ile wagi ma teraz 1 negatyw ...

Żeby że tak powiem go nadgonić pozytywamy to trzeba ich kilkadziesiąt conamniej 😞

 

Odpowiedz
Ładowanie...