anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywy za NIEZREALIZOWANE (nieopłacone) zamówienia!

kakalukio
#8 Zapaleniec#

Liczę na pomoc allegro w tej sprawie. Do niedawna miałem 100% pozytywnych opinii, niestety w ostatnim czasie 2 sytuacje pozbawiły mnie nieskalanej opinii oraz statusu super sprzedawcy. A najlepsze jest to, że oba negatywy zostały wystawione pomimo braku płatności, niezrealizowania zamówienia i nawet bez podania adresów do doręczenia... Myślę, że nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak ogromny ma to wpływ na ilość sprzedaży.

Pierwsza sytuacja to prawdopodobnie pomyłka. Klient zamówił u nas, nie opłacił, a po zakupie w innym sklepie (którego nazwę nawet podał przez telefon!) wystawił nam negatywa. Druga sytuacja to już dno, po próbie skontaktowania się z kupującym i wyjaśnieniu, w jakiej sprawie dzwonię, kupujący się rozłączył oraz przestał odbierać. Domyślam się, o co chodzi, ale nie mam jak tego dowieść.

Drogie allegro, proszę o pomoc w rozwiązaniu tego groteskowego problemu.

Drodzy sprzedający, udało wam się kiedyś taką sytuację rozwiązać?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

xyz96
#21 Demiurg#

Poproś Allegro o usunięcie komentarzy https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... Jeśli oceny naruszają zasady, zostaną usunięte.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kakalukio   Możesz pisac do Allegro poprzez kontakt....moze coś zrobią ( z naciskiem na "moze")

Poczytaj tutaj : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/komentarz-gwiazdki-tylko-do-...

 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kakalukio
#8 Zapaleniec#

Pisałem w po pierwszej takiej sytuacji, dowiedziałem się, że nie chcą pozbawiać kupującego decyzji. 🙂

Sposób z anulowaniem to dobra rada, choć to kolejna bezsensowna robota którą trzeba wykonywać...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kakalukio W obu przypadkach w pierwszej kolejności wyślij do kupujących prośbę o usunięcie komentarza. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, zgłoś nam ten problem przez formularz kontaktowy. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Sprzedawca otrzymujący negatywne oceny za nieopłacone paczki ma się jeszcze prosić o coś?  🤣

Prima aprilis w tym roku już było

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WITAM.PANI MODERATOR WIECEJ POWAGI SPRZEDAJACY OCZEKUJA,JESLI NA PODSTAWIE TAKICH NEGATYWOW JEST OBLICZANA JAKOSC SPRZEDARZY.kpina.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Firma_Karwil @Adekpol W system ocen sprzedaży ingerujemy tylko w szczególnych przypadkach, które opisaliśmy w artykule. W każdym innym sprzedający powinien się porozumieć bezpośrednio z kupującym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jeżeli do transakcji nie doszło i jesteś szkalowany na ich portalu

a nie chcą usunąć komentarza

podaj allegro do sądu - masz szansę to wygrać

pisałem o tym w innych postach

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@RED A w innym wątku pisałeś, że w polskim sądzie z Allegro się nie wygra 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 ktoś musi próbować

ile osób przegrało sprawy w sądach odnośnie kredytów we frankach zanim coś się zmieniło?

gdyby pis nie robił reformy rękami Ziobry to Sędziowie nadal by nie pamiętali, że jest coś takiego jak konstytucja

nawet uokik przegrał w sdzie z allegro odnośnie klauzul abuzywnych może teraz to się zmieni

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WIEC OCENY JAKOSCI SPRZEDAZY TO KPINA.POWOLI TRZEBA SOBIE LUZOWAC ,JESLI KTOS NIE ODBIERA A WYSTAWIA NEGATYWA.TA ODPOWIEC BARDZO ZNIECHECA DO STARANIA SIE.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@nat_not  regulamin już nie obowiązuje?

system ocen ..."służy do wymiany subiektywnych opinii o przebiegu Transakcji i realizacji umowy"

"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji"

Nie ma transakcji, nie ma umowy, a przebieg jest?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akcesoria-net-pl obowiązuje - ingerujemy w oceny, które z owym regulaminem są niezgodne.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@cloudcloud jak odpowiedzieć, nie odnosząc się do treści posta 😆 10/10

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@cloudcloud Tu ewidentnie mamy taki przypadek.

Żeby nie było wątpliwości, to prócz regulaminu macie jeszcze coś takiego co nazywacie 'zasady allegro', a tam stoi ponownie:

Komentarz opisowy powinien zawierać: (bold Wasz)

  • opis przedmiotu transakcji (stan, zgodność z informacjami w ofercie)
  • opis przebiegu transakcji (czas wysyłki, obsługa kupującego)

 

"Nie wolno przyjąć niczego bez uzasadnienia, że ono jest, musi ono być oczywiste albo znane na mocy doświadczenia, albo zapewnione przez autorytet Pisma Świętego" 

Amen.

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

"Liczę na pomoc Allegro"? W sprawie negatywów? Dobry żart.. Klient ma zawsze rację, nawet jak jej nie ma a Allegro z zasady nie ingeruje w system komentarzy, bez względu na to, czy transakcja była, czy nie. Od lat postulowano w sprawie blokady komentarzy do transakcji, których nie było. I co? I psińco. Kupujący na Allegro może wszystko, a sprzedawca ma mu wchodzić w cztery litery, bo inaczej straci "status" SS i polecą mu statystyki. To chore, ale to Allegro, więc niczego dobrego się nie ma co spodziewać. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

mexanoutlet
#9 Pomysłodawca#

Mam wrażenie że regulamin allegro pisali Ci co raport smoleński. Pracownicy tego szanownego serwisu nie potrafią interpretować tego co jest w nim napisane. Ta sytuacja idealnie odzwierciedla punkt 11.6.Niedozwolone jest uczestniczenie przez Użytkownika w Transakcji wyłącznie w celu wystawienia oceny (np. aby sztucznie zawyżyć lub zaniżyć wiarygodność Sprzedającego)."  

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

W PUNKT.DOKLADNIE TO ALLEGRO,SPRZEDAWCY SA  TYLKO DO PLACENIA PROWIZJI.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Jak dla mnie Allegro powinno wprowadzić blokadę wystawiania komentarzy dla Kupujących w przypadku nieopłacenia towaru.

 

Brak wpłaty, brak adresu do nadania = brak możliwości wystawienia komentarza.

 

Proste jak budowa cepa

 

Allegro ma spokój, Sprzedający ma spokój 

oznacz moderatorów