anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę doładować Managera paczek

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

Pojawił się jakiś problem z pay.ecard.pl. Próbuję doładować konto przed wygenerowaniem etykiety i niestety po kliknięciu "Doładuj" w Edge kręci się kółeczko, a w Firefoksie klepsydra, aż do przekroczenia limitu czasu. Różne konta, różne przeglądarki. Na koniec komunikat:

"Przekroczono limit czasu połączenia

Podczas łączenia z serwerem „pay.ecard.pl” wystąpił błąd.

Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za pewien czas.
Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem".

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
pwglassfol
#8 Zapaleniec#

Czy u Was meandzer INPOST dobrze dziala??? od wczoraj nie moge dokonaC PLATNOSCI wygenerowanych etykiet.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pwglassfol Czy na ekranie pojawia się jakiś komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pwglassfol
#8 Zapaleniec#

 W ogole nie laduje do platnosci...kreci kreci a pozniej komu nikat    ...

Przekroczono limit czasu połączenia

Podczas łączenia z serwerem „pay.ecard.pl” wystąpił błąd.

oznacz moderatorów
Templar78
#10 Popularyzator#

U mnie to samo .  Komunikat typu :

"Niestety… nie można przejść do tej strony"

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pwglassfol @Gordon_B_2015 Mamy potwierdzenie, że InPost monitoruje tę sprawę.

Dostawca usług płatniczych eCard odnotował utrudnienia, które mogły skutkować pojawiającymi się błędami z wyświetleniem na stronie płatności. 

W tej chwili zalecamy usunięcie plików cookies lub zmianę sieci internetowej. Takie działanie powinno pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Templar78
#10 Popularyzator#

Niestety nie działa ten sposób

 

oznacz moderatorów
Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

Mnie się w końcu udało po wielu próbach i długim oczekiwaniu. Po połączeniu z ecard nastąpiło jakieś przekierowanie na przelewy24 i dopiero wtedy zadziałało. Tak działa to słynne "połączenie sił" Przelewy24, Dotpay, eCard, którym się te firmy ostatnio chwaliły...

oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

ale robiłeś coś specjalnego  czy normalnie przez menadzer ??

oznacz moderatorów
Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

Normalnie przez managera, ale połączyłem się z nim przez net udostępniony z komórki. Nie wiem czy to było jakimś rozwiązaniem, ale i tak musiałem wielokrotnie ponawiać próbę aż się w końcu udało.

oznacz moderatorów
Pawieoczka_
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację, czy jest jakiś konkret , kiedy problem zostanie rozwiązany ? Niestety zmiana sieci, próba przez telefon, usunięcie cookies nie działa ....

oznacz moderatorów
marcinvol
#10 Popularyzator#

Zmiana sieci czy też urządzenia nic nie daje. Niestety w dalszym ciągu są jakieś problemy , obecnie płatności przechodzą ale nie trafiają na konto w Menadżerze. I tak w ciągu godziny mam 3 próby doładowania , z trzech różnych urządzeń , pieniądze z konta pobrane -nie trafiają na konto w apce inpostu !!!! Cała akcja kończy się komunikatem że może to zająć do kilku minut, ale pierwsza próbę miałem godzinę temu !!!

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marcinvol @Pawieoczka_ Jak już pisałam dostawca usług płatniczych wie o problemie. InPost również. Podejmowane są działania w celu usunięcia nieprawidłowości. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

ciagle nie działa próbowałam na kilku urządzeniach, wyczyszczenie ciasteczek nic nie daje 

oznacz moderatorów
Templar78
#10 Popularyzator#

Już widzę dyskusję i oceny negatywne 

oznacz moderatorów
Templar78
#10 Popularyzator#

udało się przez telefon. Uff

 

oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

niestety nic nie działa i na razie nie zapowiada się na szybkie rozwiązanie tak przynajmniej uważaja na infolinii , nie miałam innego wyjścia i nadałam paczki przez szybkie nadanie    jakieś chwilowe rozwiązanie 

oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#

Dokładnie tak jak w tytule, ktoś też tak miał?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma żadnego znaczenia, czy ktoś już tak miał. Złóż reklamację i domagaj się doładowania lub zwrotu wpłaty. 

oznacz moderatorów
socha_pasieka
#10 Popularyzator#

Miałem podobny przypadek. Tylko reklamacja.

W moim przypadku musiałem się jeszcze 2 razy odwoływać zanim zwrócili pieniądze, a całość trwało ponad 6 miesięcy 😕

oznacz moderatorów