anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja wygląda tak: klient zakupił towar 27.06, paczkę nadałam do paczkomatu w dniu 29.06; paczka nie została wyjęta przez kuriera aż do dnia 2.07 (po mojej interwencji). Klient zadzwonił i uprzedził że wyjeżdza i nie odbierze paczki. Paczka wraca do mnie. I teraz moje pytanie, czy oddając za towar muszę oddać również za wysyłkę?

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#11 Animator#

Tak, zwracasz klientowi koszty towaru oraz wysyłki. Jeśli wybrał inny, niż najtańszy sposób dostawy oferowany w Twoim sklepie, to zwracasz mu koszt najniższej dostawy 🙂

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Ok, czyli rozumiem że za każdym razem kiedy klient nie odbierze przesyłki należy mu się zwrot całości (mimo, iż kupujący nie odzyska pieniędzy od przewoźnika) ? A jeśli klient zechce aby ponownie wysłać mu tą przesyłkę to jak wygląda wówczas kolejna opłata za wysyłkę?

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

klient ma zawsze rację i jest w lepszej sytuacji ta działa ten regulamin do którego "dobrowolnie" musimy się stosować

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#11 Animator#

@m2300 EDIT: Jeśli odstąpi od umowy, to zwracasz mu wszystkie koszty. Jeśli nie odstąpi od umowy, to tak jak pisze @kostas11 Przepraszam za zamieszanie 🙂

Tak. W sytuacji w której klient nie odbierze przesyłki, lub po prostu postanowi zwrócić towar (ma do tego prawo w ciągu 14 dni) zwracasz mu całość. Jeśli jednak zechce byś ponownie mu wysłał zamówienie, to w Inpoście (w menadżerze paczek) możesz ponownie wygenerować etykietę w cenie 8,99 zł i poproś by zrobił Ci dopłatę na konto, lub po prostu zaproponuj mu złożenie ponownego zamówienia. 

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#18 Luminarz#

@m2300 Nie bo klient nie odstąpił od umowy, prosisz o zwrot za odesłanie i ponowną zapłatę za wysyłkę, jak będzie cisza oddajesz pomniejszone o koszty wysyłki i zwrotu 🙂

Jak odstąpi od umowy to wtedy oddajesz co wpłacił ale odliczasz koszt odesłania bo to spoczywa na kupującym 🙂

________
Κώστας
Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

Należy mu się zwrot za towar i zwrot najtańszej ceny dostawy podanej w ofercie, o ile poinformuje o rezygnacji z zakupu. Jeśli zechce ponownej wysyłki, powinien za nią dodatkowo zapłacić.

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#18 Luminarz#

@xyz96 minus koszt odesłania bo to spoczywa na kupującym 😄

________
Κώστας
Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@kostas11 O ile w ofercie było napisane, że odsyła na własny koszt, jeśli nie było, koszt ten pokrywa sprzedawca 😄 😄

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#18 Luminarz#

@Janirka o ile odstąpił od umowy to koszt odesłania pokrywa klient 🙂

Jak poprostu nie odebrał i cisza to jest nie wywjązanie się z umowy i należy się odszkodowanie za poniesione straty 🙂

________
Κώστας
Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#11 Animator#

@kostas11 Właśnie miałam poprawiać wątek, bo masz rację 🙂 

Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#16 Inspirator#

@m2300 Złóż też reklamację do Inpostu.

_______
BRÓSLI
Highlighted

Odp.: Nie odebrana przesyłka i powrót do nadawcy

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Jeżeli paczką wróciła bo klient jej nie odebrał, to z jakiej paki sprzedający ma zwracać mu koszt wysyłki..??