anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie usunięty komentarz mimo prośby usunięcia

Idź do rozwiązania
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Witam.

Ostatnio miałem nie miłą sytuacje z kupującym, ale ją rozwiązaliśmy, a raczej rozwiązał to klient po argumentach z mojej strony. Chciałem to łagodnie zakończyć i właściwie tak się stało, ale nie do końca. 

Dostałem negatywny komentarz, który na ten moment psuje mój wizerunek, gdyż jestem początkujący, a wyjaśniałem kupującemu całą sytuacje itd. mimo prośby do klienta o usunięcie komentarza, niestety nie usunął. Pisałem dwa razy do Allegro o usunięcie i nadal nic. Co robić dalej ?? Ktoś może jakoś pomóc ?  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kostas11
#21 Demiurg#

A wystąpiłeś o taki wniosek 

Sprzedający może wystąpić z wnioskiem o unieważnienie oceny w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.

Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę sprzedającego.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Nie jeszcze nie zrobiłem tego, ale właśnie się tym zajmę

oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Znaczy się złożyłem, ale kupujący nie usunął takiej oceny...

oznacz moderatorów
RED
#17 Koryfeusz#

Poważnie !???!!!!

""Ta karta która chciałby Pan zmieniła cenę I I niestety nie zrealizuje teraz wysyłki ponieważ cena jest całkiem inna" Tyle w tym temacie, nie polecam. "

kto to pisał?

jeżeli Sprzedawca to jest idealny dowód by wysłać mu Inspekcję Handlową na kontrolę a Kupujący może założyć w Sądzie sprawę, która na 100% wygra

tym bardziej że w swoim regulaminie napisał z resztą poprawnie:

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Klient zmieniał swoją płatność 3 krotnie przez tydzień i nadal nie uregulował płatności po czym do płatności nie doszło i w trakcie oferty cena się zmieniła. Kupujący źle określił swoją wypowiedź.  Anulowaliśmy sprzedaż w momencie gdy kupujący po 3 razie zmieniając płatność nadal nie opłacił swojej transakcji. My czekaliśmy na jakąkolwiek informacje ze strony kupującego po czym ze wszystkiego zrezygnował. Ustaliłyśmy wspolnie z kupującym że sprawa została zakończona. To nie jest tak że nie chcieliśmy sprzedać przedmiotu. Tylko kupujący przeciągał w czasie tłumacząc że jego karta płatnicza w danym momencie nie chce dokonać finalizacji wpłaty. Po tylu dniach kontakt był z kupującym. Sami nadal się zastanawiamy o co chodziło dokładnie kupującemu. Kupujacy opisal swoja sytuacje ze swojej strony. My nie chcemy się bronić tylko chcieliśmy wyjaśnić sytuacje i doprowadzić to ugody i wyjaśnienia sprawy. Wiadomości prywatne od kupującego nie trzymały się prawdy. Dlatego anulowaliśmy ofertę. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

No wiesz sprzedający także nie są tacy idealni ,wielokrotnie trzeba do niektórych dzwonić, pisać i dopytywać się bo jak już zapłacisz to mają to gdzieś a jak im wystawisz prawdziwą ocenę to od razu reagują i wtedy z pretensjami Ja osobiscie miałem tak kilka razy Są oczywiście i tacy co wszystko wyjaśnią i wyślą np jakiś gadżet

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Ja nie spotkałem się z takimi sprzedawcami, ale w moim przypadku do wpłaty nie doszło przez kupującego chociaż próbował 3 razy zmieniać kartę płatniczą a później nawet formę płatności oczekując na produkt 😉

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@MobiloPolska Jeśli wysyłałeś prośbę o usunięcie do kupującego i zwracałeś się do Allegro o usunięcie bezskutecznie, to komentarz pozostanie, nie ma innej możliwości.

oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

No to wszystko jasne, dziękuje Ci za informację

oznacz moderatorów
cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@MobiloPolska potwierdzam - ingerujemy w oceny jedynie w sytuacjach, gdy są one niezgodne z naszym regulaminem. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
RED
#17 Koryfeusz#

@cloudcloud 

a powinniście usuwać także komentarze niezgodne z polskim prawem

 

 

oznacz moderatorów