anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena produktu przez klientkę

janeana
#11 Animator#

Szanowni Państwo,

Klientka zamieściła następującą ocenę dla produktu:

"Opaska prześliczna, ślicznie zapakowana. Niestety jest metalowa i strasznie uciska w głowę. Produkt musiałam zwrócić. Nie nadaje się to do użytkowania."

Klientka oceniła produkt na 1.

Uważam, że ocena jest niesprawiedliwa i na pewno nie powinna być to ocena 1. Rozumiem, że klient ma prawo zwrócić produkt, ponieważ nie ma możliwości przymierzenia go przed zakupem, np. buty, sukienka, mimo właściwie wybranego rozmiaru, mogą źle leżeć. Uważam natomiast, że nie jest to powód wystawiania najgorszej oceny, tym bardziej, że klientka sama sobie zaprzecza. Po pierwsze stwierdza, że produkt jest prześliczny, prześlicznie zapakowany. W dalszej kolejności stwierdza, że opaska jest metalowa (co nie powinno być dla klientki zaskoczeniem, ponieważ produkt posiada bogaty opis i materiał, z którego został wykonany, jest również wyszczególniony w specyfikacji produktowej).

Po przymierzeniu może się okazać, że coś uciska, a może po prostu wystarczy wyprofilować metal, aby nie uciskało? Uważam, że nie jest to powód do wystawienia najgorszej z możliwych ocen.

Jak mam postąpić w tej sytuacji?

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący ma prawo do własnej" subiektywnej " oceny i jeżeli uważasz że narusza regulamin, zgłoś.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

a czym Ty się  przejmujesz , masz ogromne powtarzam OGROMNE szczęście ,że klientka nie wylała swojego żalu w ocenie transakcji .

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Radzisz nie wysyłać prośby o zmianę lub usunięcie komentarza, bo to ją może rozjuszyć jeszcze bardziej?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

janeana masz nieskazitelne konto i mało ocen , a klientka jak to źle odbierze i niedaj ..... walnie Ci nega .......uf , nawet nie chcę myśleć o konsekwencjach . Odpuść i dzielnie pakuj dalej . pozdr .

Podam Ci przykład , jeszcze wisi ocena na moim koncie po 5 gwiadzek i negatyw  ,treść ,, ,myją dobrze ,ale zapach mają koszmarny ,, tych tabletek do zmywarki sprzedałem ponad 1,5 tyś  i wszyskim zapach odpowiadał ... cóż nawet prośby o usunięcie nie wysłałem .

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję 🙂 Trzeba robić swoje i jak to się mówi..never give up

Zapytam tak na przyszłość, odpukać, ludzie są różni.. Wspomniałeś o strasznych konsekwencjach negatywa. Jakie one są?

Czy można zablokować kupującego, który wystawił złą ocenę lub negatywa? Hipotetyczna sytuacja, jeśli klientka zdecydowałaby się na ponowny zakup i znów miała ochotę wstawić złą ocenę, bo np. wstała lewą nogą

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@janeana  Masz 27 pozytywów. Dostajesz teraz jeden komentarz negatywny i Twoja ocena spada do 96,3 %. To oznacza utratę oferowania wysyłki metodą SMART w Twoich ofertach.  To fakt!

Teraz trochę polemiki. Ludzie jak kupują to nie czytają ofert, nie sprawdzają metod dostawy, czasu dostawy itp. Wyolbrzymiam, wiem! Zakładam że nie czytają też ocen produktu.

Co do blokowania. Przeczytaj proszę!

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-to-jest-zakladka-moi-nieaktywni-...

 

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję za pomoc, jeden negatyw niweluje cały wysiłek. Masakra

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

janeana jeszcze dużo przed Tobą , musisz się uodpornić . Co do blokady / lista nie aktywnych klientów 😁/ to uważam, że nie jest to wystarczający powód , ale ostateczna decyzja i ew. konsekwencje tego kroku należą do Ciebie .

Konsekwencje negatywa w Twoim przypadku będą poważne , przy małej ilości ocen jeden negatyw wpłynie mocno na jakość , dalej idąc pozycjonowanie Twoich ofert , a nawet utratę ikony ,,smart ,, 

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję za szczegółowe wyjaśnienie i pomoc.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

janeana nie unikniesz kupujących pastuchów , Polak niestetety to najgorszy z możlliwych klientów statystycznie , zwroty , nie odebrane przesyłki pobraniowe , dyskusje ,roszczeniowośc , wyłudzenia oszustwa narazie  musisz być  ostrożna  nie reaguj pochopnie.Jeśli chcesz zawalczyć z nimi zgodnie z prawem buduj sobie prz y okazji nastepne konto gdzie bedzi kiedys nieskazitelne.A tym które masz teraz zawalczysz z klientem prawem i regulaminami trudno dostaniesz negatywa a le nie spadnie ci smart. Ja oszustów , cwaniaków cały czas tępie ile wlezie auczciwych traktuje z szacunkiem.To jest codzienność allegro i sprzedąży w tym dziwnym społeczeństwie .Statystyka **piiip** niemcy sprzedaż na 1000 klientów 8 zwrotów , Allegro Polska 1000 klientów 90 zwrotów-Do tego trzeba przywyknąć można pózniej próbować troche uczyć ich pokory jak wyłapioe toksycznych lub oszustów, ja w tej wc hwili to robie na jednym z kont bo jeszcze mogę .Ty narazie musisz być spokojna i najlepiej wywal aukcje dodaj nowy ean i postaw od początku nie daj sie wciągnąć w polemikę z Janami (kupujący)Mnie dzis trafił sie wieśniak kupujacy co nie odebrał przesyłki pracownik wykonał telefon wiesz co mu powiedział kupujacy?że ma takie prawo i że jesteśmy frajerami i żebym sie douczył bo on wszystko morze ,bo on jest klient.Mam zamiar go troche pomęczyć prawnikiem bo oczywiście nie ma racji ale wiesz ile to przepychanek i straconego czasu, czasami lepiej wieśniakom odpuscic;)

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję Ci za opisanie sytuacji z życia wziętych, których niestety nie możemy uniknąć z powodów opisanych przez Ciebie. Dziękuję za wsparcie psychiczne 🙂 Wezmę Twoje rady do serca i będę działać dalej. Jak to się mówi, co Cię nie zabije, to Cię wzmocni. Nie dajmy się tym Janom (kupującym) 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@janeana Lepiej nie bierz sobie do serca tego, co napisał @hardybejs , bo ten obraźliwy post zaznaczony jako rozwiązanie problemu straci to rozwiązanie lub w ogóle zostanie usunięty. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@janeana Nic nie możesz zrobić. Sprzedawaj to, co nie uciska i trzeba będzie zwracać. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 i tu ci przyznam rację - nic nie może zrobić - bo jak zrobi to dostanie negatywa, że za mało uciska głowę 🙂

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

W punkt. Zgadzam się całkowicie.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Nic nie możesz zrobić. Sprzedawaj to, co nie uciska i trzeba będzie zwracać.  - fakt - najlepiej jak kupujący poda rozmiar swojej głowy. Ew. może jeszcze skorzystać z linku na aukcji, żeby zadać pytanie sprzedającemu, czy opaska będzie uciskać jej/jego głowę.

Oczywiście sprzedawca jest "wróżką" i będzie mógł stwierdzić, czy opaska uciska głowę użytkownika xyż. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Być może ta klientka ma zbyt dużą głowę i opaska uciska. Ja np. mam duże stopy, często buty mnie uciskają. Mam za to winić sprzedawce butów?

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Zgadzam się z Tobą. Klient ma prawo zwrócić produkt, ponieważ nie ma możliwości przymierzenia go przed zakupem, aczkolwiek jeśli produkt ma bogaty opis, jest zgodny z opisem, to, że klientka w nim ładnie nie wygląda, albo uciska jej głowę, to nie jest powód wystawiania negatywnego komentarza. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Pisz do klientki - ładnie i  grzecznie przedstaw sytuację, łącznie z "wazeliną i wchodzeniem w 4-ry litery". To dla Twojego dobra. W wielu przypadkach to działa. Oczywiście, jeśli sprzedawca zechce zejść do "poziomu"  kupującego i upokorzyć się. Czasem tak trzeba.. U mnie taki klient trafia na listę "VIP".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów