anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena produktu przez klientkę

janeana
#11 Animator#

Szanowni Państwo,

Klientka zamieściła następującą ocenę dla produktu:

"Opaska prześliczna, ślicznie zapakowana. Niestety jest metalowa i strasznie uciska w głowę. Produkt musiałam zwrócić. Nie nadaje się to do użytkowania."

Klientka oceniła produkt na 1.

Uważam, że ocena jest niesprawiedliwa i na pewno nie powinna być to ocena 1. Rozumiem, że klient ma prawo zwrócić produkt, ponieważ nie ma możliwości przymierzenia go przed zakupem, np. buty, sukienka, mimo właściwie wybranego rozmiaru, mogą źle leżeć. Uważam natomiast, że nie jest to powód wystawiania najgorszej oceny, tym bardziej, że klientka sama sobie zaprzecza. Po pierwsze stwierdza, że produkt jest prześliczny, prześlicznie zapakowany. W dalszej kolejności stwierdza, że opaska jest metalowa (co nie powinno być dla klientki zaskoczeniem, ponieważ produkt posiada bogaty opis i materiał, z którego został wykonany, jest również wyszczególniony w specyfikacji produktowej).

Po przymierzeniu może się okazać, że coś uciska, a może po prostu wystarczy wyprofilować metal, aby nie uciskało? Uważam, że nie jest to powód do wystawienia najgorszej z możliwych ocen.

Jak mam postąpić w tej sytuacji?

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Halfrunt
#18 Luminarz#

Usuń źle oceniony produkt i wystaw nowy z innym zdjęciem głównym jako nowy w katalogu. Negatyw pójdzie w niebyt.

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję, zrobię tak przy następnej dostawie, tylko szkoda mi trochę pozytywnych ocen.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

janeana trochę tam z rozpędu napisałem i nie zrozumiale, czytając wypowiedz   xyz96 jednak musze mu przyznać że ów  to osobnik raczej patrzy w tą stonę jako kupiec , tolerując takie zachowanie kupujących sami uczymy ich że tak można , że można wystawiać negatywy bez powodu , nie robiąc kompletnie nic będzie jeszcze gorzej jeśli chodzi o sprzedaż na allegro. Na razie  jednak  zostają tylko prośby ,  choć wątpię że coś to da ,miałaś pecha i trafiłaś na typowego trola i zrobił to złośliwie wystawiając ci negatywa. Lista Vip to na pewno nikt nie chce mieć Jarków ;))) jako kupujących.Nie możesz na razie nic ale jak chcesz w przyszłosci być spokojniejsza to oczywiscie możesz robić  tak jak to napisał wszechmogący xyz96 .Ja namawiam cie jednak do tego co pisałem zrób i buduj drugie konto w wesji xyz96 nieskazitelne  a to zostaw dla uczciwych i tzw.toksycznych kupców (Jarków) a tamto pilnuj , błagaj, proś,itd , trudno  to trzeba obecnie wliczać w koszty -zwroty, wysyłki, podjazdy , zniszczenia oraz negatywy ale też bądz dla nich nauczycielem i ucz pokory te wstrętne potwory;))

oznacz moderatorów