anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

mam pytanie jak zamknę  aukcje z nadchodzącą opłatą utrzymaniwą  i obniżam  cenę i wznawiam z zakończonych z poczty mailowej i przy takiej aukcji od razu wyskakuje mi opłata utrzymaniowa pewnie dlatego że ten sam numer aukcji jest . można to zrobić inaczej?? Kiedyś były aukcje niesprzedane i można było bez problemu wznawiać teraz dużo gorzej, masakra...

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#16 Inspirator#

@Agataff04 Chyba aby to ominąć trzeba przez "wystaw podobną"

_______
BRÓSLI
Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

dzięki tylko w  zamkniętych już takiej opcji nie ma tylko wznów 

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#10 Popularyzator#

Wchodzisz w zakończone i robisz wystaw podobną Nic nie musisz zmieniać możesz wystawić taką samą aukcje 

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

Ok dzięki. spróbuję

Highlighted

opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

mam duży problem zakończyłam  już ponad 500 aukcji chciałabym je wystawić ponownie z niższą ceną ale przy wznowieniu ze skrzynki mailowej od razu mi nalicza opłatę(powinno chyba po roku) skrzynkę mam zawaloną zakończonymi aukcjami że już mam problem coś znaleźć , jak je usunę to po aukcjach nie zostanie śladu(kiedyś była taka fajna opcja ,, niesprzedane''  teraz nie ma nic) oferty, zamówienia  a gdzie zakończone?

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#12 Orędownik#

@Agataff04 Przecież dostałaś odpowiedź w temacie https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/op%C5%82ata-utrzymaniowa/td-p/52... o tym samym, który założyłaś kilka godzin wcześniej.

Swoją drogą, to ile jeszcze rozpoczniesz nowych tematów o opłacie utrzymaniowej?
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/op%C5%82ata-utrzymaniowa/m-p/50555
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/op%C5%82ata-utrzymaniowa/m-p/49539
Pytam, bo to już czwarty - serio nie można pisać w jednym wątku tylko bałaganić na forum?

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#12 Orędownik#

Było kilka razy, ale wejdź w oferty o statusie Zakończona.

DarkStoorM_0-1594298644338.png

Uprzedzając, nie zrobisz tego masowo.

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

znalazłam , dzięki

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#10 Popularyzator#

Opcji niesprzedane nie ma od kilku lat 🙂 

Klikasz najpierw 

artur8225-a1_1-1594369505169.png

Potem zaznaczasz 

artur8225-a1_2-1594369571553.png

Jak zrobisz jak wyżej pokazałem  pierwsze będą aukcję bez ofert czyli niesprzedane 

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

Ok znalazłam, dzięki

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

nie mam takiej opcji zakończone(kiedyś było niesprzedane ale to usunęli nie wiem po jakiego grzyba chyba żeby tylko utrudnić sprzedaż ) jest tylko zamówienia i oferty

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#12 Orędownik#

@Agataff04 U wszystkich jest, a akurat u Ciebie nie ma? Intrygujące🤔 Na pewno szukasz tego w odpowiedniej https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oferty zakładce?

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#9 Pomysłodawca#

ok znalazłam teraz jest tak poukrywane że się gubię, dzięki

Highlighted

Odp.: opłata utrzymaniowa

#12 Orędownik#

@Agataff04 No, w końcu😏 Nie ma za co:)