anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie realizują płatności do końca, czy macie podobnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
RybkaNaRowerze
#9 Pomysłodawca#

Witajcie, chciałbym się poradzić, od zeszłego tygodnia co drugi dzień mam problem z klientami którzy rozpoczęli płatność i ślad po nich zginął, nie wiem czy mam coś źle z ustawieniami czy porostu zbieg okoliczności, a i podwoiła mi się sprzedaż za pobraniem, czy ktoś ma również podobny problem? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
pogotowie-it
#13 Ambasador#

@RybkaNaRowerze 

Powiem Ci tak. Czasami mi się tak samo zdarza. Niektórzy rozpoczynają płatność i np na drugi dzień kończą.

Natomiast jak jest sytuacja, że płatność po tygodniu jest nieopłacona to występuję o zwrot prowizji i jak ją otrzymam to wystawiam towar ponownie.

 

oznacz moderatorów
RybkaNaRowerze
#9 Pomysłodawca#

No tak ja wystąpie o zwrot prowizji, tylko zastanawia mnie czy coś jest nie tak, że klienci nie mogą dokonać płatności, czy porostu przypadek, no i zamówienia za pobraniem się zwiększyły, dlatego mnie to tak zastanawia.  dzięki za pomoc pozdrawiam.

oznacz moderatorów
pogotowie-it
#13 Ambasador#

@RybkaNaRowerze 

Powodów może być kilka:

  • ktoś się rozmyslił
  • ktoś nie umie przejść przez płatności on-line
  • coś się zadziało w czasie płacenia i nie potrafi dany ktoś powrócić do płatności, a myśli, że dana płatność przeszła.

Jak płatność jest rozpoczęta i nie jest sfinalizowana to można do niej czasami powrócić, a jak się nie da to kupujący musi ją anulować i rozpocząć całą procedurę od początku.

Myślę, że tu jest problem. Po prostu sobie z tym część osób ne radzi.

 

 

oznacz moderatorów
RybkaNaRowerze
#9 Pomysłodawca#

dzięki myśle że tak bo wysłałem maile i jedna osoba już odpisała, myślała że jest opłacone, myśle że reszta osób też ma ten sam problem Pozdrawiam

oznacz moderatorów
pogotowie-it
#13 Ambasador#

@RybkaNaRowerze 

Czasami coś się zadzieje w czasie płatności na samym Allegro, czasami coś po stronie banku.

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Mam wrażenie, że dziś wieczorem coś jest nie halo z płatnościami ze strony Allegro, bo już trzeci z rzędu rozpoczął, a nie zakończył. A żaden skutecznie nie zakończył (a niedokończone płatności są z różnych banków)

oznacz moderatorów
zdrowie_2011
#2 Obserwator#

A czy przy płatności rozpoczętej, powiązanej z 4 przedmiotów, można wyrzucić 1 z tych przedmiotów ? Ustaliłam ze sprzedającym że ten zakup zostanie anulowany, ale chciałabym zapłacić za pozostałe 3 przedmioty.

oznacz moderatorów
RybkaNaRowerze
#9 Pomysłodawca#

Najlepiej byłoby anulowac transakcie i rozpoczac nowa z tymi trzema przedmiotami, nie bedzie problemu z oddaniem sprzedajacemu prowizji.

oznacz moderatorów
zdrowie_2011
#2 Obserwator#

To były licytacje - wszystkie 4. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.

oznacz moderatorów
RybkaNaRowerze
#9 Pomysłodawca#

Z licytacjami ja nie pomoge, ale raczej wycofac sie nie można. Lecz jesli sprzedajacy zgodził sie na te 3 przedmioty, to niech wyśle za pobraniem, rownowartość 3 przedmiotow plus wysyłka, wtedy zostana ominiete płatności online.

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

Według mnie to jest totalna porażka. To nic innego jak blokada sprzedaży. 10 dni? szok. Można kogoś ze złości blokować w nieskończoność. Powinni coś z tym zrobić!

Zmniejszyć np. okres płatności, albo takich kupujących zawieszać np. na parę miesięcy. 

Dwie strony na tym cierpią - sprzedający i Allegro

oznacz moderatorów